Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Mandarijn schreef: za 25 apr 2020, 22:46 vandaag een presentje gekregen van de gemeente IMG_-lz3mlo.jpg
Wat leuk! En terecht ook, ik vind jullie ook allemaal kanjers!

Ik kreeg een kaartje gisteren van het ziekenhuis met een bedankje. Vond ik ook erg leuk.
Door Mandarijn
Cathelijn schreef: Ja, klopt! Als hij tenminste daar nog burgemeester is ;)
hij is er nog. Woont in mijn dorp. Mag nog 1 jaar en dan zit zijn periode erop.
Door dinky89
Net de belastingaangifte maar eens ingevuld. Blij dat het weer achter de rug is. Vreselijk werk en de uitkomst was zoals te verwachten dik betalen....
Nu maar even lekker naar buiten het zonnetje in
Door hannabelgje
Vandaag lekker vrij. Hier is het geen vrije dag dus samen met mijn nichtje op de fiets naar de stad gereden en boodschappen gedaan voor mijn ouders. Zelf wilde ik een nieuwe gasfles voor mijn sodastream. Die heb ik gelukkig kunnen bemachtigen. Was eem mooi ritje in heerlijk weer. Nu gaan we lekker samen in de tuin hangen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Mandarijn
Siberienne schreef: zo 26 apr 2020, 11:53 Wat leuk! En terecht ook, ik vind jullie ook allemaal kanjers!

Ik kreeg een kaartje gisteren van het ziekenhuis met een bedankje. Vond ik ook erg leuk.
Wat mooi!!
Door sam28
Siberienne schreef:
Wat leuk Siberienne!
Door CindyMayella
Heb vanochtend mn werkkleding moeten inleveren.... ze hadden al 50 medewerkers moeten laten gaan :-[ ..... pffff..... zo’n groot bedrijf is het niet eens..... hou mn hart vast.....
Heb gelukkig wel mn normale salaris, overuren en mn vakantiegeld al ontvangen..... vorige week ook mn ww aangevraagd..... :'(
Door hannabelgje
CindyMayella schreef:Heb vanochtend mn werkkleding moeten inleveren.... ze hadden al 50 medewerkers moeten laten gaan :-[ ..... pffff..... zo’n groot bedrijf is het niet eens..... hou mn hart vast.....
Heb gelukkig wel mn normale salaris, overuren en mn vakantiegeld al ontvangen..... vorige week ook mn ww aangevraagd..... :'(
Pfffff

Door Charlie Angel
CindyMayella schreef: do 30 apr 2020, 12:48 Heb vanochtend mn werkkleding moeten inleveren.... ze hadden al 50 medewerkers moeten laten gaan :-[ ..... pffff..... zo’n groot bedrijf is het niet eens..... hou mn hart vast.....
Dat is echt zwaar zeg, zoveel mensen. Sterkte.
Door sam28
CindyMayella schreef: do 30 apr 2020, 12:48 Heb vanochtend mn werkkleding moeten inleveren.... ze hadden al 50 medewerkers moeten laten gaan :-[ ..... pffff..... zo’n groot bedrijf is het niet eens..... hou mn hart vast.....
Ach wat zwaar.... Heel veel sterkte!
Door hannabelgje
Broerlief is thuis onder strikte voorwaarden. Maandag verdere onderzoeken in een ander zkh. Oorzaak nog steeds niet gevonden.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door