En ik zie dat jullie burgemeester onze oude burgemeester is

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: vandaag een presentje gekregen van de gemeenteWat goed zeg, heel attent!
Cathelijn schreef: Ja, klopt! Als hij tenminste daar nog burgemeester ishij is er nog. Woont in mijn dorp. Mag nog 1 jaar en dan zit zijn periode erop.
Siberienne schreef: ↑zo 26 apr 2020, 11:53 Wat leuk! En terecht ook, ik vind jullie ook allemaal kanjers!Wat mooi!!
Ik kreeg een kaartje gisteren van het ziekenhuis met een bedankje. Vond ik ook erg leuk.
Siberienne schreef:Wat leuk Siberienne!
Ik kreeg een kaartje gisteren van het ziekenhuis met een bedankje. Vond ik ook erg leuk.
CindyMayella schreef:Heb vanochtend mn werkkleding moeten inleveren.... ze hadden al 50 medewerkers moeten laten gaanPfffff..... pffff..... zo’n groot bedrijf is het niet eens..... hou mn hart vast.....
Heb gelukkig wel mn normale salaris, overuren en mn vakantiegeld al ontvangen..... vorige week ook mn ww aangevraagd.....
CindyMayella schreef: ↑do 30 apr 2020, 12:48 Heb vanochtend mn werkkleding moeten inleveren.... ze hadden al 50 medewerkers moeten laten gaanDat is echt zwaar zeg, zoveel mensen. Sterkte...... pffff..... zo’n groot bedrijf is het niet eens..... hou mn hart vast.....
Heb gelukkig wel mn normale salaris, overuren en mn vakantiegeld al ontvangen..... vorige week ook mn ww aangevraagd.....![]()
CindyMayella schreef: ↑do 30 apr 2020, 12:48 Heb vanochtend mn werkkleding moeten inleveren.... ze hadden al 50 medewerkers moeten laten gaanAch wat zwaar.... Heel veel sterkte!..... pffff..... zo’n groot bedrijf is het niet eens..... hou mn hart vast.....
Heb gelukkig wel mn normale salaris, overuren en mn vakantiegeld al ontvangen..... vorige week ook mn ww aangevraagd.....![]()