Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Basil
Op vrijdag bezorgt Hofweb het grootste deel van de boodschappen, de rest bij Appie.
Op maandag haal ik boodschappen voor ma-di-wo en op donderdag voor do-vr-za-zo
Door Siberienne
Meestal deed ik boodschappen, 1-2 x per week of zo. Soms iets vaker omdat ik wat vergeten was. Maar nu doet meneer de meeste boodschappen en we hebben de groente doos. En dan trek ik de koelkast open en bedenk wat ik ga maken van wat we in huis hebben. Werkt best ok. Dus de grootste verandering is dat meneer de meeste boodschappen doet. En da’s eigenlijk wel leuk want hij haalt weleens dingen die ik nooit koop.

Vandaag stamppot met Romeinse sla en champi’s, Vega gehakt, kaas blokjes en knoflook en uit erdoor. Was prima.
Door Too
Gister spaghetti carbonara met tomatensla
Vanavond spitskool, pindasaus, komkommer en kippendij
Morgen afhankelijk van fut en aanbod afhaal-daghap of een deftige burger óf een bakje uit de vriezer.

Heb me voorgenomen de komende weken de lokale horeca minstens 1x per week te supporten :biggrin2: Gelukkig zijn er wat dat betreft heel veel leuke, lekkere en behoorlijk betaalbare initiatieven
Door - pien -
Too schreef: do 23 apr 2020, 09:27 Gister spaghetti carbonara met tomatensla
Vanavond spitskool, pindasaus, komkommer en kippendij
Morgen afhankelijk van fut en aanbod afhaal-daghap of een deftige burger óf een bakje uit de vriezer.

Heb me voorgenomen de komende weken de lokale horeca minstens 1x per week te supporten :biggrin2: Gelukkig zijn er wat dat betreft heel veel leuke, lekkere en behoorlijk betaalbare initiatieven
Mmmmm lekker allemaal!
Leuk dat er bij jou goeie restaurants zitten waar je kunt afhalen? Of bezorgen ze?
Bij ons in het durp is het aanbod echt minimaal...verder dan een broodje shoarma e.d. komt het niet. En zelfs dat maken wij lekkerder :D
Gister dan toch echt de knolselderijshoarma gemaakt...het was meh :-\ Met friet (van de snackbar) en salade. De friet was ook meh...net te kort gebakken zodat het aardappelig/ongaar smaakt :-X Die proberen we dus niet nog een keer >:(
Vanavond eten we witlofsla met een eitje.
De shoarma ga ik nog een keer proberen maar dan de knolselderij raspen en goed kruiden en lang in laten trekken en langer bakken. Er ligt namelijk nóg een knolselderij uit de groentetas :P
Door Too
- pien - schreef: do 23 apr 2020, 12:41 Mmmmm lekker allemaal!
Leuk dat er bij jou goeie restaurants zitten waar je kunt afhalen? Of bezorgen ze?
Bij ons in het durp is het aanbod echt minimaal...verder dan een broodje shoarma e.d. komt het niet. En zelfs dat maken wij lekkerder :D
Gister dan toch echt de knolselderijshoarma gemaakt...het was meh :-\ Met friet (van de snackbar) en salade. De friet was ook meh...net te kort gebakken zodat het aardappelig/ongaar smaakt :-X Die proberen we dus niet nog een keer >:(
Vanavond eten we witlofsla met een eitje.
De shoarma ga ik nog een keer proberen maar dan de knolselderij raspen en goed kruiden en lang in laten trekken en langer bakken. Er ligt namelijk nóg een knolselderij uit de groentetas :P
Mèh-eten is jammer!

Afhalen kan bijna overal t is meer de kunst te bedenken waar je s zult gaan kijken of ze wat lekkers in de aanbieding hebben
Door Eef+Stippels
Andijvie stamppot met een Bratwurst van de Vegetarische slager en sojasaus als jus.
En even kijken of ik nog zongedroogde tomaatjes heb, dan gaan die er ook door.
Ik ben nu trouwens veel meer geld kwijt aan boodschappen. Ik koop normaal super gepast in.
Wij zijn ook veel meer geld kwijt aan boodschappen. Terwijl we juist heel simpel en goedkoop eten omdat ik zo inspiratieloos ben. Ik denk haast dat de prijzen zijn gestegen, maar ik heb dat nog niet gecheckt.
Door KarenH
Lizzy schreef: di 31 mar 2020, 17:08 Ik lees zomaar goede dingen over de Lidl! Is het shoppen daar een beetje Corona-proof geregeld?

Ekoplaza is echt volstrekt onbetaalbaar :-X . En het was er van de week zo druk :-X . Ik vind shoppen nog steeds een ramp. Lig 1 nacht van te voren al wakker :-\. Morgen weer naar de Ap :-X

Hier in Brielle is de Lidl niet fijn, ik doe daar normaal gesproken altijd mijn boodschappen, maar kom daar voorlopig niet meer. Smalle paden, mensen zijn niet vriendelijk (personeel gaat wel hoor). Vind het wel jammer want het bruine brood (vers gebakken) van de Lidl vind ik erg lekker, maar ga nu dan maar naar de bakker. De Albert Heijn is eigenlijk het fijnst om boodschappen te doen, lekker ruim en niet druk. Ik mis alleen wel sommige dingen van de Lidl, terwijl ik altijd zeg...Lidl heeft fijne producten maar een hoop is het ook niet.

Wij eten salade met ciabatta en zelfgemaakte kruidenboter.
Door - pien -
Broodje hamburger (van Lindenhoff) met van alles erop en eraan. Gebakken uien, zelfgemaakte hammmmmburgersaus, oma's friet-met-schil-uit-de-oven-met-(dankjewel voor de inspiratie :cool: ) en veldsla. Ik had er ook nog radijs/bleekselderij/aardpeer/wortelsalade bij gemaakt maar daar had ik geen plek meer voor :P

Vanavond iets met bloemkool, want die was een beetje zacht aan 't worden ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door