Op vrijdag bezorgt Hofweb het grootste deel van de boodschappen, de rest bij Appie.
Op maandag haal ik boodschappen voor ma-di-wo en op donderdag voor do-vr-za-zo
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Too schreef: ↑do 23 apr 2020, 09:27 Gister spaghetti carbonara met tomatenslaMmmmm lekker allemaal!
Vanavond spitskool, pindasaus, komkommer en kippendij
Morgen afhankelijk van fut en aanbod afhaal-daghap of een deftige burger óf een bakje uit de vriezer.
Heb me voorgenomen de komende weken de lokale horeca minstens 1x per week te supportenGelukkig zijn er wat dat betreft heel veel leuke, lekkere en behoorlijk betaalbare initiatieven
- pien - schreef: ↑do 23 apr 2020, 12:41 Mmmmm lekker allemaal!Mèh-eten is jammer!
Leuk dat er bij jou goeie restaurants zitten waar je kunt afhalen? Of bezorgen ze?
Bij ons in het durp is het aanbod echt minimaal...verder dan een broodje shoarma e.d. komt het niet. En zelfs dat maken wij lekkerder![]()
Gister dan toch echt de knolselderijshoarma gemaakt...het was mehMet friet (van de snackbar) en salade. De friet was ook meh...net te kort gebakken zodat het aardappelig/ongaar smaakt
Die proberen we dus niet nog een keer
![]()
Vanavond eten we witlofsla met een eitje.
De shoarma ga ik nog een keer proberen maar dan de knolselderij raspen en goed kruiden en lang in laten trekken en langer bakken. Er ligt namelijk nóg een knolselderij uit de groentetas![]()
Ik ben nu trouwens veel meer geld kwijt aan boodschappen. Ik koop normaal super gepast in.Wij zijn ook veel meer geld kwijt aan boodschappen. Terwijl we juist heel simpel en goedkoop eten omdat ik zo inspiratieloos ben. Ik denk haast dat de prijzen zijn gestegen, maar ik heb dat nog niet gecheckt.
Lizzy schreef: ↑di 31 mar 2020, 17:08 Ik lees zomaar goede dingen over de Lidl! Is het shoppen daar een beetje Corona-proof geregeld?
Ekoplaza is echt volstrekt onbetaalbaar. En het was er van de week zo druk
. Ik vind shoppen nog steeds een ramp. Lig 1 nacht van te voren al wakker
. Morgen weer naar de Ap
![]()