Fenixjuh schreef: ↑di 21 apr 2020, 06:27 Ik vind het heel vervelend hoe sommigen met bescherming omgaan....Vals negatieve testen komen voor maar niet vaak: bij ons testte van de hoog verdachte gevallen circa 80% positief in de eerste test. En dan zitten in de 20% ook nog mensen die iets anders hadden. Maar het komt zeker voor.
En als er dan iemand een winkel kan openen met voldoende materiaal omdat de regering weigert zich aan te passen aan de huidige marktprijs...
Hier ook een organisatie die me belt dat het niet goed gaat met iemand, goed, prima bedankt, denk je zelf nog aan bescherming, schijnt alleen te hoeven bij bewezen besmettingen... Ja, zo heb je nooit iets nodig, want ik geloof ook in veel vals-negatieven...
We hebben nu een terminale patiënt met waarschijnlijk corona (de GGD komt vandaag), hoe komt zo iemand eraan?
Ik denk echt dat we meer moeten inzetten op de thuiszorg... En ophouden met als Nederland altijd de laagste prijs voor zorg willen onderhandelen en gewoon zorgen voor beschermmateriaal voor iedereen....
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
We moeten zeker meer inzetten op thuiszorg, dat die zich kunnen beschermen en kunnen testen maar zeker ook op voorlichting als ik dit zo lees. Ik kan niet beloven dat ik was voor elkaar krijg, maar als jullie dingen horen (en dat geldt ook voor jou Tanna) en het gaat over een instelling in Brabant, geef me een PB met de gegevens van de instelling dan kan ik in ieder geval nagaan wie daar over de infectie preventie gaat en of er verbetering mogelijk is.