Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Poeh, heftig Els! Schoonvader van mijn zusje had dat afgelopen najaar ook dus enigszins een idee in wat voor rollercoaster jullie zitten.... die vind corona nu ook extra eng doordat je na stamceltransplantatie 0 weerstand meer hebt. Veel sterkte!

In het kader van economie draaiende houden heb ik een nieuwe telefoon besteld. Mijn nexus 6 begint steeds vaker vreemde geluiden te maken en ook de camera is inmiddels slecht dus was hoog tijd ;)
Nu lekker genieten van het lange weekend :D
Door CindyMayella
:rabbit: :rabbit: .... Alvast fijne paasdagen :-* :-* :-* hopelijk kan en heeft iedereen fijne en gezellige paasdagen.. geniet van elk moment, van elkaar en wees dankbaar voor wat je hebt ;) :-* :-* :-* :-* :-*
Door Siberienne
Effe zitten. Vanmorgen op tijd een heerlijke wandeling gemaakt, we kwamen bijna niemand tegen. En daarna de tuin onder handen genomen en eea schoon gemaakt en opgeruimd.

Helaas heeft Spot wel een stuk van het grasveld tot plas plek uitgekozen >:( gele plekken :( . Iemand nog tips om dat een beetje te fatsoeneren? Grasveld is sowieso niet briljant, het is meer een mos- en knollen veld en de grasmaaier is botter dan bot, maar ja, aangezien dit nog ons tijdelijke huurhuis is gaan we er niet heel veel aan doen....

Wel overal bloemetjes, de tuintafel en parasol staan klaar dus wij kunnen lekker buiten zitten. Zometeen maar eens een lunch in elkaar gaan draaien.
Door KarenH
Siberienne schreef: za 11 apr 2020, 11:53 Effe zitten. Vanmorgen op tijd een heerlijke wandeling gemaakt, we kwamen bijna niemand tegen. En daarna de tuin onder handen genomen en eea schoon gemaakt en opgeruimd.

Helaas heeft Spot wel een stuk van het grasveld tot plas plek uitgekozen >:( gele plekken :( . Iemand nog tips om dat een beetje te fatsoeneren? Grasveld is sowieso niet briljant, het is meer een mos- en knollen veld en de grasmaaier is botter dan bot, maar ja, aangezien dit nog ons tijdelijke huurhuis is gaan we er niet heel veel aan doen....

Wel overal bloemetjes, de tuintafel en parasol staan klaar dus wij kunnen lekker buiten zitten. Zometeen maar eens een lunch in elkaar gaan draaien.
Pr1mo piest ook regelmatig op het grasveld en als ik het zie (wat meestal het geval is) dan gooi ik er gelijk een emmer water overheen. Het wordt dan niet geel maar om de een of andere reden komen er altijd hele dikke pollen gras voor terug. Geen oplossing voor de al bestaande gele plekken.

Geniet van je lunch en de zon.

Het tekenseizoen is duidelijk begonnen, terwijl Pr1mo eigenlijk nooit een teek heeft hebben we er nu al heel wat van hem af moeten plukken. Toch maar een Seresto band voor hem besteld, Iggy heeft al een paar weken zo'n ding om want die is echt een tekenmagneet.

En dan nu ook maar even lunchen.

Fijne Pasen iedereen, geniet van het zonnetje.
Door dinky89
Hier ook lekker in de tuin bezig terwijl ik wacht op mijn nieuwe telefoon en bietenbier uit hoogkerk.
Nu eventjes de oven aan geslingerd om ciabatta broodjes in af te bakken voor de lunch.
Kortom genieten met in mijn achterhoofd gedachte aan mijn oma die stille zaterdag 11 april 2009 is overleden.
Door Mandarijn
ik plof ff op de bank. vanmorgen om 3u vertrokken om met de vrachtwagen de supermarkten te bevoorraden. stond er in Rijswijk opeens een oudere dame naast me......ze was helemaal onder de indruk dat ik de vrachtwagen (trekker + oplegger) achteruit ingedraaid had vanuit de straat :) om te gaan lossen daar
Door pluk
Mandarijn schreef: za 11 apr 2020, 17:31 ik plof ff op de bank. vanmorgen om 3u vertrokken om met de vrachtwagen de supermarkten te bevoorraden. stond er in Rijswijk opeens een oudere dame naast me......ze was helemaal onder de indruk dat ik de vrachtwagen (trekker + oplegger) achteruit ingedraaid had vanuit de straat :) om te gaan lossen daar
Nou, ik ben daar ook altijd van onder de indruk hoor :)
Heb zelf 1x mogen rijden in een les-vrachtwagen. Vond vooral het sturen en schakelen enorm lastig.
Zou eigenlijk verplicht onderdeel van de normale rijlessen moeten zijn, 1x een uur met de vrachtwagen mee. Gewoon om te ervaren wat de chauffeur ziet en vooral wat niet.
Door - pien -
Mandarijn schreef: za 11 apr 2020, 17:31 ik plof ff op de bank. vanmorgen om 3u vertrokken om met de vrachtwagen de supermarkten te bevoorraden. stond er in Rijswijk opeens een oudere dame naast me......ze was helemaal onder de indruk dat ik de vrachtwagen (trekker + oplegger) achteruit ingedraaid had vanuit de straat :) om te gaan lossen daar
Leuk om zo waardering te krijgen :thumbup:
Door Siberienne
hannabelgje schreef: za 11 apr 2020, 19:16 Deze middag lekker in de tuin zitten breien. Mijn sok is klaar. Helaas heb ik er 2 nodig. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Mooi !

Ik heb gemozaiekt. Gisteren in de tuin met voegen bezig geweest, fijn om die zooi niet in huis te hebben. Tafeltje voor mijn nichtje afgemaakt en begonnen met mijn "zee" paneeltje dat 3 kleuren voeg gaat vereisen had ik bedacht.
Door Kaela
Wij waren vanmorgen heel vroeg wakker en zijn gaan wandelen. In een natuurgebied niet zo ver van ons huis. We hebben amper mensen gezien, des te meer ganzen, paardjes, meeuwen, ooievaars en we hebben een roerdomp gehoord! Een roerdomp zien is echt een natte droom, maar hem horen was voor mij ook al een primeur!

Nu lekker thuis. Het is betrekkelijk rustig vandaag. En dat is wel fijn, want de afgelopen week was het met het mooie weer bij tijd en wijle een *****herrie. Ik snap dat iedereen thuis is en dat men zichzelf probeert te vermaken, dus ik doe mijn best het wat te accepteren. Maar met thuis werken en ook thuis daar van moeten herstellen is de rust van vandaag toch wel heel, heel erg fijn.
Door hannabelgje
Klinkt heerlijk Karin!
Ik heb een paar dagen geleden een nieuw verlaten pad gevinden waar ik met Zoë kan wandelen. Op Zoë tempo is het een wandeling van een half uurtje. Het is ook een fijn plukpaadje voor caviagroentjes. Veel lekkere, gezonde kruiden.
Erg blij met het nieuwe paadje aangezien mijn normaal rustige paadjes niet rustig meer zijn nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
Ik vind zojuist een grote reep toblerone op mijn bureau van onze jonge dokters in opleiding omdat ik zo vaak voor ze klaar sta. Dat is toch wel even heel erg leuk :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door