Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
pearlsofpassion schreef: zo 12 apr 2020, 13:02 Het is alleszinds gezonder.

Je kan dat met veel doen. Pastinaak is ook super lekker, bloemkool kan ook. Wij doen dat ook geregeld..
Wij doen minstens 2/3e groenten. Smaakt nog steeds meer als aardappelpuree dan de groente.

Mijn ma doet het met iets van kastanjes (ik weet niet juiste welke maar ze komen uit een pot dus vast wel voorverwerkt) en dat is ook heeerlijk.
Gezonder dan wat?
Door Kaela
De lasagna die we over hebben van eergister. Heerlijk, schuiven we zo de oven in.

En toe hebben we ijsjes in de vorm van een paaskuikentje. Is zo ongeveer het enige wat we aan pasen doen dit jaar, dus het mocht letterlijk en figuurlijk lekker zoet zijn ;D
Door hannabelgje
Ik heb mijn eten al voorbereid. Een ovenschotel van bloemkool, vol au vent en aardappelpurree met wat kaas erover gestrooid. Hoeft vanavond alleen de oven nog in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door millyckk
Hier heeft de lokale horeca de handen ineen geslagen en een bezorgdienst georganiseerd voor restaurants die in de knel komen te zitten door het coronavirus: vanavond eten we dus , heel decadent, tapas! :)
We eten een pokebowl vandaag!
Ik heb nog en deel gerookte zalmzijde over van de Pasen, dus sushirijst gekookt, die koelt af, zeewier salade, rucola, komkommer, advocado erbij met wat wasabi en dat wordt echt wel smullen!
En ik denk dat ik morgen ook nog wel een restje mee heb naar het werk
Door Lizzy
Pasta met slaai (pastasaus met olijfolie, uien, knoflook, kruiden, broccoli, spinazie en slaai met komkommer, tomaat, rode ui, bleekselderij en een dressing van olijfolie met citroen en honing)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door