Lizzy schreef: ↑ma 23 mar 2020, 10:10 Voor de mensen met partner: doen jullie nog met z'n tweetjes boodschappen?Ik ga alleen, hoe minder mensen hoe meer afstand je kan houden.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Doranto schreef: ↑ma 23 mar 2020, 10:16 Dat hebben wij afgelopen zaterdag nog wel gedaan ja. We zijn toen heel vroeg even naar de Ekoplaza geweest. Ik twijfel of het wellicht beter is als iemand van ons alleen gaat. Maar ja, als degene dan het virus oppikt, brengt die het toch mee naar huis. Van de andere kant, is de kans misschien dubbel zo groot om het virus op te pikken als je samen gaat.Alleen gaan zorgt wel voor anderen voor meer ruimte![]()
Siberienne schreef: ↑ma 23 mar 2020, 08:35 Ik reageerde ook uit emoties en die ligt bij mij anders dan bij jou, en dat is ok. Geen excuses nodig. Ik denk dat Alex een goed punt heeft met zijn met zijn contact tracing starten twee dagen voor symptomen. En ik ken hem als een integer mens dus het zal echt niet zijn bedoeling zijn geweest om mij verdrietig te maken.
Ik denk dat ik even moet stoppen met hier meelezen. In ieder geval vandaag en vandaag de hondjes ga knuffelen.
Dank voor je knuffel![]()
![]()
Lizzy schreef: ↑ma 23 mar 2020, 10:10 Voor de mensen met partner: doen jullie nog met z'n tweetjes boodschappen?
Lizzy schreef: ↑ma 23 mar 2020, 10:10 Voor de mensen met partner: doen jullie nog met z'n tweetjes boodschappen?Dat deden wij wel maar we hebben besloten om niet meer in de buurt van andere mensen te komen. We vallen allebei in de risicogroep en voelen ons niet meer veilig. Boodschappen doen we online.
Ingeborg1958 schreef: ↑ma 23 mar 2020, 10:31 Wij rijden wel samen naar de winkel, omdat we er graag even uit zijn. Maar gaat maar één persoon naar binnen. Niet vanwege besmetting want als de één het krijgt, dan lift de ander toch mee. Maar om anderen meer ruimte te geven.Dat is inderdaad een goede oplossing. Zo gaan wij het vanaf nu ook doen.
Kim_S schreef: Dikke +1!Weet jij je uitslag al?? En knap je al wat op?
Probeer een beetje bij te komen vandaag
constance.blokzijl schreef: ↑ma 23 mar 2020, 11:30 Weet jij je uitslag al?? En knap je al wat op?Nee...