Ook goedemorgen. Net lekker rustig in het bos gewandeld met Ilan, daarna naar de Etos en Coop geweest zonder winkelstress (alles was gewoon aanwezig).
Nu aan het ontbijt en de rest van de dag rustig aan.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
CindyMayella schreef: ↑za 21 mar 2020, 09:22Ik zie er altijd zo uit :moederslons:
Ik loop nu al een week in joggingbroeken met een simpele trui, nu ik niet meer naar buiten hoef/kan... geen lenzen in (wel mn bril op), geen make-up op, mn haar uit model zonder schuim.......
sam28 schreef: ↑za 21 mar 2020, 10:32 Mogûh, ik heb mijn normale kleding aan. Als ik in mijn joggingpak ga lopen gaat het almaar slechter met me weet ik uit ervaring. Dus mijn normale kleding aan (Jeans en trui of vest), lenzen in en mn haar gekamd.Goed bezig Sam! Normale kleding aan en lenzen in enzo scheelt zo veel in hoe je je voelt, als je niet lekker in je vel zit.
Vandaag staat schoonmaak op het programma. Daarna planten water geven bij vriendin en partner en dan daar in bad of aan de koffie in de tuin of beide.![]()
En hier heb ik nog een teil staan als bloembak, die moet nog leeg getrokken worden en nieuwe zaadjes in zodat het straks een wilde bloemenzee wordt.
Kim_S schreef: ↑za 21 mar 2020, 09:44 Ik alleen op thuiswerk-dagenIk ook op thuiswerkdagen... Hoewel ik wel gewoon kleren aandoe, maar geen tutterij of jasjes, alleen trui/vest/broek o.i.d.![]()
Nu dus al ruim een week![]()