Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
Ook goedemorgen. Net lekker rustig in het bos gewandeld met Ilan, daarna naar de Etos en Coop geweest zonder winkelstress (alles was gewoon aanwezig).
Nu aan het ontbijt en de rest van de dag rustig aan.
Door Kaela
De zon schijnt, de vogels fluiten, de papegaaien schreeuwen. Alles is zoals altijd!

Ik ben blij dat we nog wel wat klussen hebben. Ik ga zo dadelijk beginnen met het tuinbankje schuren en die gaat dan in de verf. Hij wordt, uiteraard, net zo paars als de voordeur :cool: .

De tuin vraagt momenteel natuurlijk ook wel wat werk, dus daar vermaak ik me ook wel mee. En als de leuke klussen gedaan zijn hebben we ook echt nog wel wat opruim en grote-schoonmaak klusjes waar we ons op kunnen storten. Want ik heb wel een vrij ernstig gevoel van bezig moeten blijven.

Otje geniet al van de openstaande achterdeur, die haalt graag een fris neusje. Voor de papegaaien is de oostenwind wel erg fris. Misschien straks in de volle zon een kleine tien minuutjes even.
Door koekje
CindyMayella schreef: za 21 mar 2020, 09:22
Ik loop nu al een week in joggingbroeken met een simpele trui, nu ik niet meer naar buiten hoef/kan... geen lenzen in (wel mn bril op ;) ), geen make-up op, mn haar uit model zonder schuim.......
Ik zie er altijd zo uit :moederslons: :clown2:
Door constance.blokzijl
Môge!
Zo al naar de winkel geweest... is toch wat bij ons hè. Nu bijna geen verse groentes. Wel weer blik, houdbare melk (erg fijn voor mijn kefir) en tomatenpassata enzo.
Ik weet weer waarom ik tegenwoordig altijd een PUP heb...
dit is namelijk hier best normaal, een enorme wijk van bijna 15.000 inwoners met 2 supermarkten... dat is dus bijna altijd drama en nu is het echt extreem. Want bijna iedereen thuis dus hebben ze ook nog extra eten nodig.
Maar goed, ik kan weer 4 dagen vooruit.

Doe mij maar ff lekker een cappuccino, lekker in het zonnetje

Was het bij jullie ook zo koud? Moest eerst ruitje krabben voor ik boodschappen kon doen!
Door sam28
Mogûh, ik heb mijn normale kleding aan. Als ik in mijn joggingpak ga lopen gaat het almaar slechter met me weet ik uit ervaring. Dus mijn normale kleding aan (Jeans en trui of vest), lenzen in en mn haar gekamd.

Vandaag staat schoonmaak op het programma. Daarna planten water geven bij vriendin en partner en dan daar in bad of aan de koffie in de tuin of beide. :)
En hier heb ik nog een teil staan als bloembak, die moet nog leeg getrokken worden en nieuwe zaadjes in zodat het straks een wilde bloemenzee wordt.
Door eelke
sam28 schreef: za 21 mar 2020, 10:32 Mogûh, ik heb mijn normale kleding aan. Als ik in mijn joggingpak ga lopen gaat het almaar slechter met me weet ik uit ervaring. Dus mijn normale kleding aan (Jeans en trui of vest), lenzen in en mn haar gekamd.

Vandaag staat schoonmaak op het programma. Daarna planten water geven bij vriendin en partner en dan daar in bad of aan de koffie in de tuin of beide. :)
En hier heb ik nog een teil staan als bloembak, die moet nog leeg getrokken worden en nieuwe zaadjes in zodat het straks een wilde bloemenzee wordt.
Goed bezig Sam! Normale kleding aan en lenzen in enzo scheelt zo veel in hoe je je voelt, als je niet lekker in je vel zit.
En ik zou voor beide gaan, eerst in bad en daarna lekker in het zonnetje!

Zo. Hier aan de koffie met een sultana en kiwi's voor de vitamientjes. Straks maar eens een start maken met dozen inpakken.
Door Fenixjuh
Kim_S schreef: za 21 mar 2020, 09:44 Ik alleen op thuiswerk-dagen :biggrin2:
Nu dus al ruim een week ;D
Ik ook op thuiswerkdagen... Hoewel ik wel gewoon kleren aandoe, maar geen tutterij of jasjes, alleen trui/vest/broek o.i.d.

Zo eerst maar even wasje draaien, vaatwasser vanmorgen al gedaan.... Drukke dag vandaag, maar wel allemaal leuke dingen gepland....
Straks nog even naar het tuincentrum, mijn project om zelf een bak te maken is mislukt.... Maar ik wil me komende tijd wel op een moestuin gaan richten.... Moet toch iets te doen hebben ;) :D
Door hannabelgje
Ik zit smorgens nog in mijn joggingbroek en als ik Zoë tussen de middag uit ga laten kleed ik me pas fatsoenlijk aan. Ik doe niet mijn nette (nou ja voor mij dan) kantoorkleren aan, maar gewoon een makkelijke trui.
Vannacht wakker geworden van een krijsende siamees. Ik geloof dat juffrouw na 11,5 maand eindelijk krols is geworden. Lekkere timing heeft ze.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door -Annemarie-
De bieb is gesloten, maar ik maak toch m'n gewone uren. Volgende week gaan we de gereserveerde boeken die nog in de vestiging stonden rondbrengen (tasje aan de deur hangen). Daar zit aardig wat werk in.
Ik kan gelukkig ook veel thuis doen, laptopje aan de keukentafel. Zit ik gezellig samen met meneer, die werkt al maanden thuis, want aan het revalideren van een heup operatie. Hij werkt fulltime thuis, de ict gaat gewoon door. Gelukkig zitten we elkaar niet in de weg. :)

Verder doe ik niet zoveel anders dan normaal. Ik ben toch al geen feestbeest, of fanatieke shopper. We zijn vlak voor de sluiting van de restaurants nog wel even uit eten geweest in ons favoriete restaurant. Voor het geval dat, en dat was een prima beslissing. ;)
Ik ben gewoon aangekleed, opgemaakt, haren netjes, als ik niet hoef te werken. Dat doe ik normaal ook. Voel me inderdaad niet senang als ik de hele dag in m'n camping smoking rondloop. ;D
Door dinky89
Hier houden we het normale ritme aan. Wel heb ik joggingbroek aan zoals altijd als ik thuis ben omdat het veel prettiger zit. Komt ook omdat mijn spijkerbroeken strak zijn gaan zitten door wat extra kilo's die ik er weer af wil hebben :-[ was twee weken terug begonnen met niet meer snacken na avondeten maar dat zet weinig zoden aan de dijk nu sporten weg is gevallen :( heb wel poging gedaan tot zelf thuis sporten afgelopen week maar dat blijkt voor mij niet te werken tussen de oren.

Vandaag een heerlijk zonnetje :) wel stevige wind dus dinky maakte buiten gelijk rechtsomkeert ;D vanmiddag maar weer even een klusje in de tuin oppakken. Denk dat mijn moestuinbakken nu aan de beurt zijn :cool:
Door Ingeborg1958
Ik was net in de parkieten kooi voor de wekelijkse schoonmaak. Hier zitten ze met z'n zessen. In plaats van te kwekken zouden ze zelf ook wel eens een poetsdoek kunnen hanteren ;)
IMG_20200321_101615.jpg
IMG_20200321_101615.jpg (5.72 MiB) 1820 keer bekeken
Door hannabelgje
Vanmiddag inderdaad een paar uurtjes in de tuin gewerkt. In mijn moestuinbak zitten tig uitgezaaide sla plantjes. Ik ben dus vele malen rijker dan ik dacht lol. Ik heb ze voor nu maar zoveel mogelijk laten staan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door dinky89
Ik heb mijzelf maar getrakteerd op een verassingsbox met twee nieuwe outfits. Via zalon van zalando. Vorige keer goed bevallen dus benieuwd wat het nu gaat brengen. Ben zelf niet zo'n kledingshopper dus dan is het heerlijk om dat door iemand te laten doen :cool:
Nu nog maar even de was ophangen en dan borreltijd
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door