ML werkt ook van thuis uit...
Ik wou dat ik ook in de tuin kon werken. Ik kan wel naar buiten, want mooi weer, maar veel werken komt er dan niet van met de kinderen...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑zo 15 mar 2020, 19:43 Ook een leuke van De Speld: "101 dalmatiërs bruut uit elkaar gehaald door Rutte"![]()
Kaio schreef: ↑ma 16 mar 2020, 10:16 Ah al geopend!
Dus nu even eerst een ontbijtje na de ochtend wandeling:
20200316_100923.jpg
Dan maar ff sporten en voor de rest in de tuin plooien. Kan ie wel gebruiken heel veel onkruid na al dat water. Ml heeft ook maar een aantal dagen vrij genomen, moest nog dagen opmaken en kan toch niet reizen, niemand dus van zijn team, en vanuit thuis werken is er dan toch veel capaciteit
ellenned schreef: ↑ma 16 mar 2020, 10:00 Gezellig hierIk werk ook in de ghz: op dagbesteding en logeren, beiden zijn stopgezet. Wij worden inderdaad ingeroosterd op een woning, dat is ook de enige woning waar je dan mag komen.![]()
Ik ben gewoon aan het werk, werk in de gehandicaptenzorg en alle hens aan dek. De sfeer is vreemd. Vandaag alle clienten thuis, gaan niet meer naar werk of dagbesteding. Hoe sommige woningen dit moeten gaan oplossen is nog de vraag. Ws wordt het personeel van de dagbesteding ingezet op de woningen. Ik was al eerder gestopt met sport en sociale activiteiten omdat ik toch een verantwoordelijkheid heb naar onze clienten.
Maar als het goed is ben ik vandaag een dagje vrij, dus straks lekker een stuk fietsen maar beginnen met een drankjeOh nee das nog te vroeg
![]()
Ingeborg1958 schreef: ↑ma 16 mar 2020, 11:10 Ik zit gedwongen thuis. Geen werk in het zorgvervoer. Ben benieuwd hoe mijn baas dit gaat oplossen. Gelukkig een klein taxi bedrijfje of is dat nu juist een nadeel?Ik vermoed dat je werkgever arbeidstijdverkorting aan kan vragen.
Nou ja....schenk nog maar een koffietje in. We zien wel, proost op de goede afloop van dit alles!![]()