Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Op de kinderen passen. ::)
ML werkt ook van thuis uit...
Ik wou dat ik ook in de tuin kon werken. Ik kan wel naar buiten, want mooi weer, maar veel werken komt er dan niet van met de kinderen...
Door Siberienne
Huis op orde krijgen want morgen begint mijn werkweek en ik heb komend weekeinde dienst. Heb maar b&b bij ziekenhuis geboekt voor die dagen want anders niet te doen, en dan krijgt ML tenminste ook gewoon zijn slaap.

Ondertussen geniet ik ook meer van de wel fijne dingen, zoals net zonnetje en boswandeling met de mannen. Alles staat scherper lijkt wel...
Door koekje
Ik ga vandaag gewoon weer verder met hoesten en neus snuiten :P
Ik ga ook proberen de kinders aan het werk te zetten. Het is hier overal een ontplofte smerige bende. Ik doe de keuken, beginnen zij met puinruimen in de woonkamer.
Door ellenned
Gezellig hier :)
Ik ben gewoon aan het werk, werk in de gehandicaptenzorg en alle hens aan dek. De sfeer is vreemd. Vandaag alle clienten thuis, gaan niet meer naar werk of dagbesteding. Hoe sommige woningen dit moeten gaan oplossen is nog de vraag. Ws wordt het personeel van de dagbesteding ingezet op de woningen. Ik was al eerder gestopt met sport en sociale activiteiten omdat ik toch een verantwoordelijkheid heb naar onze clienten.
Maar als het goed is ben ik vandaag een dagje vrij, dus straks lekker een stuk fietsen maar beginnen met een drankje :beerchug: Oh nee das nog te vroeg :biggrin2:
Door Ina
Koffie 3 staat al klaar, werkplek geinstalleerd op de keukentafel, heerlijk rustig in het zonnetje met de dames gewandeld en nu verder voor de baas :???:

Ik moet vanmiddag zoals het er nu uitziet nog wel op komen draven voor mijn jaarlijkse vooruitzichten gesprek, maar daarna laat ik mij niet meer zien op kantoor :biggrin2:
Door sam28
Slim Siberienne! Hopelijk zie je die B&B nog vanbinnen ook. ;)

Ik zit aan de sterke koffie en ik kan bijzetten als iemand een bakkie wil.
Vanochtend heb ik al hardgelopen en vandaag wat wandelen, rustig aan doen en ergens een paar uur slapen want a.s. nacht heb ik de meeloopnacht op mijn hopelijk nieuwe werk. :)
Door Kaio
Ah al geopend!
Dus nu even eerst een ontbijtje na de ochtend wandeling:
20200316_100923.jpg
20200316_100923.jpg (2.85 MiB) 2138 keer bekeken
Dan maar ff sporten en voor de rest in de tuin plooien. Kan ie wel gebruiken heel veel onkruid na al dat water. Ml heeft ook maar een aantal dagen vrij genomen, moest nog dagen opmaken en kan toch niet reizen, niemand dus van zijn team, en vanuit thuis werken is er dan toch veel capaciteit
Door KarenH
Kaio schreef: ma 16 mar 2020, 10:16 Ah al geopend!
Dus nu even eerst een ontbijtje na de ochtend wandeling:
20200316_100923.jpg

Dan maar ff sporten en voor de rest in de tuin plooien. Kan ie wel gebruiken heel veel onkruid na al dat water. Ml heeft ook maar een aantal dagen vrij genomen, moest nog dagen opmaken en kan toch niet reizen, niemand dus van zijn team, en vanuit thuis werken is er dan toch veel capaciteit

Dat ziet er goed uit dat ontbijtje, mmmm.

Om kwart over 8 al even naar de bakker geweest, geen zin om de supermarkt in te gaan.
Net lekker gewandeld met de mannen, wat een heerlijk weer en nu ga ik gewoon even op de bank hangen.
Door Inge en Bono
ellenned schreef: ma 16 mar 2020, 10:00 Gezellig hier :)
Ik ben gewoon aan het werk, werk in de gehandicaptenzorg en alle hens aan dek. De sfeer is vreemd. Vandaag alle clienten thuis, gaan niet meer naar werk of dagbesteding. Hoe sommige woningen dit moeten gaan oplossen is nog de vraag. Ws wordt het personeel van de dagbesteding ingezet op de woningen. Ik was al eerder gestopt met sport en sociale activiteiten omdat ik toch een verantwoordelijkheid heb naar onze clienten.
Maar als het goed is ben ik vandaag een dagje vrij, dus straks lekker een stuk fietsen maar beginnen met een drankje :beerchug: Oh nee das nog te vroeg :biggrin2:
Ik werk ook in de ghz: op dagbesteding en logeren, beiden zijn stopgezet. Wij worden inderdaad ingeroosterd op een woning, dat is ook de enige woning waar je dan mag komen.
Ik ben deze week toevallig vrij, vakantie dagen moeten toch op :-\ ;D Maar ik heb bij de planner aangegeven dat ze me in kan zetten indien nodig.

Vooralsnog heb ik vanochtend heerlijk op het strand gewandeld met de Pummerd. Nu ga ik ff een bakkie koffie scoren: iemand nog een bakkie over? Anders zet ik ff hoor :D
Door Ingeborg1958
Ik zit gedwongen thuis. Geen werk in het zorgvervoer. Ben benieuwd hoe mijn baas dit gaat oplossen. Gelukkig een klein taxi bedrijfje of is dat nu juist een nadeel?
Nou ja....schenk nog maar een koffietje in. We zien wel, proost op de goede afloop van dit alles! ;)
Door Elf
Thuiswerkplek ingericht. Even op de fiets op kantoor geweest. Het was echt surrealistisch onderweg: tijdens de 7 km fietsen ben ik maar een stuk of 20 fietsers tegen gekomen en heel weinig auto’s. Normaal zijn het drommen mensen en staat het verkeer vast :-X . Ik weet niet hoe in andere delen van Nederland is, maar hier in Brabant lijkt iedereen zich braaf aan de voorschriften te houden, gelukkig!
Oh trouwens, doe mij maar een lekkere zwarte koffie :)
Door Charlie Angel
Ik werk altijd al vanuit huis, dus wat dat betreft verandert er voor mij niet veel.
De ochtend fijn op het strand doorgebracht, wat was het heerlijk! En zo mooi om te zien, de honden spelen met elkaar en de mensen houden gepast afstand van elkaar.
Door src_esther
Ingeborg1958 schreef: ma 16 mar 2020, 11:10 Ik zit gedwongen thuis. Geen werk in het zorgvervoer. Ben benieuwd hoe mijn baas dit gaat oplossen. Gelukkig een klein taxi bedrijfje of is dat nu juist een nadeel?
Nou ja....schenk nog maar een koffietje in. We zien wel, proost op de goede afloop van dit alles! ;)
Ik vermoed dat je werkgever arbeidstijdverkorting aan kan vragen.
Door dinky89
Zo, dat was me het dagje thuiswerken wel zeg. Vanmorgen opgestart met onze stand-up via hangouts wat niet iedereen even snel aan de praat kreeg. Daarna telefonische overleggen tot de lunch en na de lunch nog wat telefonische overleggen.
Toen was ik er wel klaar mee en ben ik met vl op zoek gegaan naar de varkentjes om even hoi te zeggen: https://www.plukn.nl/agenda/welkom-varkens/
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door