Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Kaio schreef: zo 15 mar 2020, 18:15 Ik vind dat bericht van Trump echt erg :-X :'(
Ik verwens mensen echt niet snel maar eh.... verder zeg ik maar niks hardop :-[
Ik sluit me helemaal bij jou aan :-X :-X :-X :-X :-X

Wat een onmens. De afgelopen dagen heb ik zo vaak aan Obama gedacht.... Zat hij daar nog maar..... Dan zou de USA + de toekomst er zoveel beter uit zien :-\
Lizzy schreef: zo 15 mar 2020, 19:13 Ik sluit me helemaal bij jou aan :-X :-X :-X :-X :-X

Wat een onmens. De afgelopen dagen heb ik zo vaak aan Obama gedacht.... Zat hij daar nog maar..... Dan zou de USA + de toekomst er zoveel beter uit zien :-\
Welk bericht? Ik las net wel dat hij een Duits bedrijf wilde opkopen dat een vaccin aan het ontwikkelen is - maar dat moest dan wel alleen voor de USA produceren. :-X
Vriendlief thuis vanaf morgen want docent, mams thuis want cafe en ik ook vanaf morgen. Wij hebben net een app gekregen dat niemand zich meer op kantoor mag vertonen tot minimaal 6 april...tenzij het echt niet anders kan. Vervolggesprekken ivm de reorganisatie vinden telefonisch plaats. Heel surrealistisch allemaal! Voor nu hier gelukkig niemand ziek.
Door Dreetje
Afelopen weekend thuiswerken getest, vandaag nog even naar kantoor en vanaf morgen thuiswerken. Ons werk gaat 24/7 door (Rotterdamse haven) dus probeer zoveel mogelijk ter beschikking te zijn.
Door Kim_S
Wij worden gelukkig geacht de komende 3 weken geen klanten te bezoeken en thuis te werken. Met kindertjes die 5 weken thuis zijn is dat ook wel prettig.

Ik hoest me nog steeds te pletter, maar het lijkt nu eindelijk wat los te komen. Nu wel keelpijn en een snotneus als bonus gekregen ::)
Door sam28
Trump is een idioot. En dan straks iedereen op de kop geven dat het uit de klauwen is gelopen behalve zichzelf. Incompetente. dropl*l
zorona.jpg
zorona.jpg (80.7 KiB) 1449 keer bekeken
Door sam28
Ik kwam op linkedin een oproep tegen om je als zorgmedewerker in een database te laten opnemen. Dat heb ik gedaan, zit toch thuis en ik kan wel iets doen natuurlijk. Benieuwd of ik daar wat van hoor, ik vond het een summiere vragenlijst.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door