Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Fenixjuh schreef: zo 15 mar 2020, 17:32 Nou, alles gaat op slot (uitzending npo1)
Ik zou willen weten wat vitale beroepen zijn...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Energie, ziekenhuis, telecom en banken, met name.

Jeetje. Niet alles op slot toch? Of winkels ook wel? Scholen, opvang en horeca toch?
Door MillyMol
eelke schreef: zo 15 mar 2020, 17:40 Eet en drinkgelegenheden. Dus de hotels niet.
HoReCA = Hotels, Restaurants, Cafe’s. Volgens mij vallen ze daar wel onder, tenzij deze afkorting inmiddels zijn betekenis heeft verloren.
Door eelke
MillyMol schreef: zo 15 mar 2020, 17:52 HoReCA = Hotels, Restaurants, Cafe’s. Volgens mij vallen ze daar wel onder, tenzij deze afkorting inmiddels zijn betekenis heeft verloren.
Ja, maar Bruins had het over eet en drinkgelegenheden, niet over Horeca toch? Dat maakt de pers ervan?
Door millyckk
MillyMol schreef: Het simpelste antwoord: tot 1 dag na de laatste klachten. Hoe lang dat is varieert van mens tot mens.
Ah, dank je! Kan dus 3 dagen zijn als je geluk hebt, maar ook zo maar bv 3 weken .
Door Kaio
MillyMol schreef: zo 15 mar 2020, 17:52 HoReCA = Hotels, Restaurants, Cafe’s. Volgens mij vallen ze daar wel onder, tenzij deze afkorting inmiddels zijn betekenis heeft verloren.
Oef haha iets anders tussendoor, heb er nog nooit bij stilgestaan dat horeca een afkorting was ;D ;D ;D
Door MillyMol
Fenixjuh schreef: zo 15 mar 2020, 17:32 Nou, alles gaat op slot (uitzending npo1)

(Nog) niet alles gaat op slot. De grenzen blijven open, en niet-horeca-relateerde winkels ook niet. Vliegverkeer is ook nog niet helemaal platgelegd, alleen vanuit landen die zijn aangewezen als risicoland.
Door Too

Nee toch, horeca , sportscholen en scholen de rest gaat nog door
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door