Angelique schreef: ↑do 12 mar 2020, 18:11 Je ziet ,m denken....ik wilde ene leuk baantje...krijg ik dit![]()

Wat denk je van die Jaap Dissen. Die dacht het nog lekker ff makkelijk uit te zingen tot z'n pensioen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: ↑do 12 mar 2020, 16:20 Ik lees net dat Ischgl dicht gaat en iedereen wordt verzocht te vertrekken (Telegraaf nieuws dus weet niet hoe betrouwbaarWij gingen daar nog 300km vanaf zitten. Maar je hebt gelijk, we kregen net bericht dat maandag alle skistations in Oostenrijk dicht gaan.)
Geen idee wat jullie bestemming gaat zijn, maar als ze 1 keer beginnen zullen andere plekken waarschijnlijk snel volgen en hoef je niet meer te kiezen of je wel of niet wilt gaan
Jullie succes met de terugreis Siberienne, hopelijk gaat het lukken zonder al te veel oponthoud of omreizen
millyckk schreef: ↑do 12 mar 2020, 19:15 Broer was vanochtend opgenomen in Nieuwegein voor een open hartoperatie morgen. Heeft meer dan een half jaar op de wachtlijst gestaan... appte hij net dat hij op de terugweg is naar huis , de chirurg was vanavond langs geweest om te vertellen dat de IC plekken bezet zijn i.v.m. corona... f*ckzooi![]()
millyckk schreef: ↑do 12 mar 2020, 19:15 Broer was vanochtend opgenomen in Nieuwegein voor een open hartoperatie morgen. Heeft meer dan een half jaar op de wachtlijst gestaan... appte hij net dat hij op de terugweg is naar huis , de chirurg was vanavond langs geweest om te vertellen dat de IC plekken bezet zijn i.v.m. corona... f*ckzooiWat heftig! Sterkte!!![]()
eelke schreef: ↑do 12 mar 2020, 19:52 Dat zijn de echt grote risico's inderdaad. Ik denk dat veel mensen die het gedoe overdreven vinden zich dat niet realiseren hoor.Dat is dus echt een groot probleem; als de IC vol is, ligt ie vol en kun je operaties doen waarvoor daarna 1-2 dagen IC nodig is.
Ben nog steeds benieuwd naar de extra brabant maatregelen...
Lizzy schreef: ↑do 12 mar 2020, 18:18Jaap van Dissel![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je van die Jaap Dissen. Die dacht het nog lekker ff makkelijk uit te zingen tot z'n pensioen![]()
millyckk schreef: ↑do 12 mar 2020, 19:15 Broer was vanochtend opgenomen in Nieuwegein voor een open hartoperatie morgen. Heeft meer dan een half jaar op de wachtlijst gestaan... appte hij net dat hij op de terugweg is naar huis , de chirurg was vanavond langs geweest om te vertellen dat de IC plekken bezet zijn i.v.m. corona... f*ckzooiO f*ck Joke... Dat is een van de grootste gevaren van de corona-uitbraak, denk ik, dat er voor 'gewone' medische ingrepen geen plek of personeel meer is. En uitwijken naar het buitenland is nu ook geen optie. Zwaar ellendig, dit!![]()
Fenixjuh schreef: ↑do 12 mar 2020, 16:22 Ik heb het alweer geregeld dankzij jullieDat gaat echt niet door hoor en anders zou ik niet gaan als ik jou was.(ander topic)
Mijn nichtje (2 jaar) laten vertellen dat opa en oma oud zijn, dus dat ze maar ergens anders in de oppas moet (bij mij dus)
Verder ben ik al 2 dagen mensen aan het wijzen op hun eigen verantwoordelijkheid op het minimaliseren van sociale contacten, en dan krijg ik elke keer weerwoord, mag niet van de baas, eis op overleg met GGD of andere redenen, dus ik vind het fijn dat er duidelijkheid geschaft wordt.
[/b]Helaas wel een concert einde van de maand....[/b]
Ook musea, theaters en sportclubs krijgen het advies om de deuren de komende weken te sluiten. Restaurants met meer dan 100 zitplaatsen moeten passende maatregelen nemen om besmetting te voorkomen, De nieuwe maatregelen gelden in elk geval tot 1 april.Wij verwachten dat die maatregelen nog wel langer zouden kunnen gaan duren. Wij zijn niet blij met de maatregelen qua inkomsten, wel qua gezondheid.