En dan staat er net dus een halve tamme die midden in het gezicht van een caissière gaat staan niesen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑do 12 mar 2020, 12:19 Oh ja, ik keek natuurlijk vanuit m'n eigen standpunt..Ik zeg: gewoon pinnen, niet met je handen aan je gezicht zitten en thuis komen onmiddellijk je handen wassen (niet eerst je jas uit doen!). Nou ben ik een germaphobe maar ik doe dus met schoonmaak spiritus m'n huissleutels, deurknoppen, kraan en boodschappen-kar-handvat af. En daarna was ik weer mijn handen. Zou ik met de auto boodschappen doen : deed ik ook het stuur van de auto, schakelpook en de hele mikmak af. Maar goed, ik realiseer me dat ik niet helemaal goed snik ben hoor
Ik had ook al aan geld gedacht, maar ik had het pintoestel ook bedacht daarbij.
Handschoenen aandoen bij het betalen, is dat niet beter? Wollen of katoenen?
Lizzy schreef: ↑do 12 mar 2020, 12:48 Ik zeg: gewoon pinnen, niet met je handen aan je gezicht zitten en thuis komen onmiddellijk je handen wassen (niet eerst je jas uit doen!). Nou ben ik een germaphobe maar ik doe dus met schoonmaak spiritus m'n huissleutels, deurknoppen, kraan en boodschappen-kar-handvat af. En daarna was ik weer mijn handen. Zou ik met de auto boodschappen doen : deed ik ook het stuur van de auto, schakelpook en de hele mikmak af. Maar goed, ik realiseer me dat ik niet helemaal goed snik ben hoor![]()
Lizzy schreef: Ik zeg: gewoon pinnen, niet met je handen aan je gezicht zitten en thuis komen onmiddellijk je handen wassen (niet eerst je jas uit doen!). Nou ben ik een germaphobe maar ik doe dus met schoonmaak spiritus m'n huissleutels, deurknoppen, kraan en boodschappen-kar-handvat af. En daarna was ik weer mijn handen. Zou ik met de auto boodschappen doen : deed ik ook het stuur van de auto, schakelpook en de hele mikmak af. Maar goed, ik realiseer me dat ik niet helemaal goed snik ben hoor
pearlsofpassion schreef: ↑do 12 mar 2020, 12:19 Oh ja, ik keek natuurlijk vanuit m'n eigen standpunt..Wegwerp lijkt me beter
Ik had ook al aan geld gedacht, maar ik had het pintoestel ook bedacht daarbij.
Handschoenen aandoen bij het betalen, is dat niet beter? Wollen of katoenen?
sam28 schreef: ↑do 12 mar 2020, 13:19Ja![]()
![]()
![]()
Heb ik het nu goed onthouden dat je ook 100 schoonmaakdoekjes had? Oke, misschien wat overdreven.
![]()
Ik was niet van plan mijn gedrag te veranderen hiervoor. Oke, ik zal eerder thuisblijven als ik me niet lekker voel omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben dat door mijn virusje een oudere het loodje gaat leggen.
Verder; het zal en op dit topic na, vermijd ik alles wat met deze hysterie te maken heeft.
pearlsofpassion schreef: ↑do 12 mar 2020, 13:22 Wij vertrekken morgenavond met de auto op skireis naar Oostenrijk. Geen risicogebied maar ik ben er niet gerust op. Vooral de stops onderweg ( tankstations of sanitaire stops) vertrouw ik niet.Ik snap je zorgen.. en niemand kan een zinnig woord zeggen over hoe Europa er over een week uit ziet..
Voor mezelf en m'n man of kinderen ben ik er niet erg bang voor, maar m'n schoonouders gaan ook mee. En dat vertrouw ik minder. Zeker m'n schoonvader die tot een jaar geleden nog rookte en toch ook 65+is.
Ik ben vooral bang voor maatregelen die gaan komen en we misschien vast komen te zitten, of dat er iemand naar het ziekenhuis moet.
Ik ben me er wel van bewust dat de hele situatie overal in Europa op enkele dagen enorm kan veranderen. En wat houdt dat dan in? Dat weet niemand.
Als het van mij alleen afhing, gingen we niet. Ik vind het het niet waard en eigenlijk kuet verantwoord. Ik wil het ook niet op m'n geweten dat ik het mee zou verspreiden. Maar bij m'n schoonfamilie (en man) is vakantie nogal heilig. En verder dan ik maakt blijkbaar niemand van het gezelschap zich enige zorgen...
pearlsofpassion schreef: ↑do 12 mar 2020, 13:55 Ja exact. Dat is het he. En vandaar dat het net een risico is.Lastig hoor. Ik zit nu nog in Zweden en wij moeten nu ook naar huis via diverse landen en een veerboot, dus ik was even aan het rondkijken.
pearlsofpassion schreef: ↑do 12 mar 2020, 13:55 Ja exact. Dat is het he. En vandaar dat het net een risico is.Ik lees net dat Ischgl dicht gaat en iedereen wordt verzocht te vertrekken (Telegraaf nieuws dus weet niet hoe betrouwbaar