Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Ik heb elk jaar zo ontzettend met jullie en jullie dieren te doen! :(

Zeker Dora, zo jong en Lonaa je hebt er echt alles aan gedaan! Maar het is weeral om zeep, tegen zo'n wervelwind aan knallen is niets opgewassen. Dat kan je toch geen weldenkend wezen wijsmaken dat er niets aan de hand is?
Triest vind ik het. :'(

Ik prijs me echt heel gelukkig. Ik heb als kind (jaar of 12) eens een jaar gekend dat het mode was om rotjes stuk te trappen op straat. Ik haatte dat, schrok me steeds halfdood... :-X
1 keer iets groters tegengekomen, geen idee wat het was maar in mijn herinnering gaf het licht, tolde het naar me toe tot het ontplofte. Daar was ik nog maanden bang van.

Dus ik kan me niet voorstellen ergens te wonen waar dat jaarlijks terugkeert. Ik heb echt met jullie te doen.
Door - pien -
frodo quin schreef: di 31 dec 2019, 18:03 ;D Het was ook niet erg geweest als je het wel binnen had gekregen hé. Je zou het waarschijnlijk niet eens gemerkt hebben.
Ik weet het hoor, het was natuurlijk een hele kleine dosering, maar toch de schrik :biggrin2:
Door - pien -
Zowaar hebben de kleintjes het vrij rustig gedaan deze keer, scheelt ook dat de naaste buren niet thuis waren/geen vuurwerk afstaken, én twee keer een beetje '-lammetje in een plakje worst' en véél kluifjes en snoepjes, dat was fijn voor hen en voor ons! Andere jaren waren Joep en Rocco alleen blaffend heen en weer aan het rennen en hadden niet de rust om met hun kluifje bezig te zijn :-\ Zo'n verschil!
hannabelgje schreef:Een hoop honden in de buurt zijn zwaar over de zeik. Die zitten deze avond dus ook gewoon buiten. Dat doe je toch niet!!
Echt ongelofelijk :-X
Siberienne schreef:Naast de vuurwerk dreunen nu ook een doordringende house dreun van een paar huizen verderop. Wordt een late avond en ik moet morgen werken. Maar ik probeerde net even in te loggen om iets op te zoeken maar mijn inlog doet het niet. Met een beetje pech mag ik morgen 200+ op en neer gaan karren ipv vanuit huis te werken :-X
Hoe gaat het vandaag? Lukt het om thuis te werken?
Door Kaio
pffffffffffffffff
wat een gedoe met de hondjes hier.
Begon plots met Maci, ineens heel ziek. En gaat dus niet goed met zijn hart. Hele boel pillen, gaat enigszins, niet top, drinkt zich een ongeluk met die vochtafdrijvers :( Daarnaast heeft ie ook zijn kruisband verrekt, niet handig zonder spiertjes op de achterkant. 2 weken later, eind vorige week, controle afspraak met hem. Uiteindelijk komen we daar met 2 honden terecht. In die week, begint Oli met niesen, wil op kerstavond niet eten (eerste keer dat we hem hebben), dag erna wat overgeven, maar wel weer eten. Gezien het niesen en af en toe wat geschraap, vekouden of zo dus. Maar niet handig met Maci. Vervolgens de dag erna diarree en toen met een grote plas bloed. Dus ook mee naar DA. Maar dus naast pillen voor Maci ook voor Oli wat meegekregen ( serieus ik kan een drugslab beginnen) Ging redelijk, maar nog steeds diarree maar vandaag weer aan het kotsen, toch nog gegeten uiteindelijk. Maar dan ging Fozzy net weer wat miepen met zijn eten voor het eerst in lange tijd. Ik heb echt zoiets van neeeeeeeeh , nu even klaar hoor!
Door Kaio
Ja kan, maar dat betekent dat het besmettelijk is, ben ik ook niet blij mee met Maci. Of zijn prostaat problemen beginnen weer, ok weet ik wat ik eraan kan doen. Kan het alleen niet weten nu.
En of ze zijn toch erg overstuur van afgelopen nacht...
Voel me de laatste tijd wel hoofdsponsor van de DA ;D ::) (boer met kiespijn)

Dus oja nieuwjaarsdag begon hier met kots ruimen ;D :thumbup: :wall:
Door frodo quin
Kaio schreef: wo 01 jan 2020, 18:21 pffffffffffffffff
wat een gedoe met de hondjes hier.
Begon plots met Maci, ineens heel ziek. En gaat dus niet goed met zijn hart. Hele boel pillen, gaat enigszins, niet top, drinkt zich een ongeluk met die vochtafdrijvers :( Daarnaast heeft ie ook zijn kruisband verrekt, niet handig zonder spiertjes op de achterkant. 2 weken later, eind vorige week, controle afspraak met hem. Uiteindelijk komen we daar met 2 honden terecht. In die week, begint Oli met niesen, wil op kerstavond niet eten (eerste keer dat we hem hebben), dag erna wat overgeven, maar wel weer eten. Gezien het niesen en af en toe wat geschraap, vekouden of zo dus. Maar niet handig met Maci. Vervolgens de dag erna diarree en toen met een grote plas bloed. Dus ook mee naar DA. Maar dus naast pillen voor Maci ook voor Oli wat meegekregen ( serieus ik kan een drugslab beginnen) Ging redelijk, maar nog steeds diarree maar vandaag weer aan het kotsen, toch nog gegeten uiteindelijk. Maar dan ging Fozzy net weer wat miepen met zijn eten voor het eerst in lange tijd. Ik heb echt zoiets van neeeeeeeeh , nu even klaar hoor!
Wat naar! Veel beterschap voor je mannen!
Door hannabelgje
Beterschap voor de beren. Stress helpt natuurlijk met dit soort dingen ook niet mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door zurca
Dat is geen fijn begin van het nieuwe jaar!
Sterkte met de ziekenboeg, hopelijk is het ergste snel voorbij :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door