- pien - schreef: ↑di 31 dec 2019, 15:43
Beterschap voor Sam en Valentijn!
Best wel domme klaag : vanmorgen kregen de kleintjes alvast een ministukje Alprazolam in een stukje worst, plakje worst in vieren gesneden, bij twee kwarten daarvan ministukjes Alprazolam erin geduwd, stop ik even later gedachteloos een stukje worst in m'n mond, mmmmm lekker, om het ineens weer uit te spugen : aaah neeee, heb ik wel de goeie
, meneer pien kwam niet meer bij want die stond erbij en keek ernaar
Na een check bleek het gelukkig het goeie stukje te zijn en konden de andere stukjes worst óok de goeie bek in
Luxe klaag: gister is mijn oog met nastaar gelaserd en nu zie ik daarmee zóooooo goed dat het bij m'n andere oog wel lijkt of er een grijze waas voor hangt
Afijn, ik denk dat mijn hersens even de tijd moeten hebben om een en ander aan elkaar te breien en op elkaar in te stellen dat mijn gezichtsveld weer rustig en aangenaam is in plaats van dat ikconstant diepteverschil zie.
Ik vind het geen luxe klaag hoor, niet goed kunnen zien is heel vervelend. Hopelijk trekt het gauw bij
Bella heeft sinds vanochtend vroeg niks meer gedaan. Als ml haar naar buiten draagt (zelf wil ze niet), dan gaat ze bibberend tegen je aan zitten
Xindy heeft na streng toespreken dat ze MOET plassen een plas gedaan bij de achterdeur, toen snel weer naar binnen.
Zo lief luistert ze
Pffff, nog een paar uur...
Ze liggen wel redelijk rustig te slapen nu