Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
Ik heb wel wat te vroeg gejuicht hoor. Het is hier echt oorlog en inmiddels kan ze ook blaffen + koekjes eten tegelijk. De angst, in huis, lijkt wel minder. Het blaffen is meer waaks dan angst.

Er is lekker gewandeld in het buitengebied en ik heb bach rescue gekocht, daar krijgt ze zo de tweede dosis van. Ik tel de uren wel echt af hoor, ben zelf ook echt gesloopt van het constant met de hond bezig zijn. :-[

Haar oogjes vallen iedere keer dicht want zooo moe. En dan weer een knal. en toch maar weer ogen open en 'wuf'. :(
Door smulpaap
Ik ben vanochtend het duin maar ingegaan
Is aanlijngebied .Maar wel lekker gelopen. Geen vuurwerk .er liepen veel hondenbezitters
Nu net nog even naar buiten voor een plasje en de tut maar in de kar gezet
Ze ligt nu lekker te slapen
Door Lonaa
Er wordt hier ook geslapen. :o En niet meer geblafd. Wel alert kijken bij harde knal, maar dat is prima. Nu 2x bach gehad. :o Ik was...sceptisch. En het was uit wanhoop, maar zou het dan...echt werken?
Door pike
- pien - schreef: di 31 dec 2019, 15:43 Beterschap voor Sam en Valentijn!

Best wel domme klaag : vanmorgen kregen de kleintjes alvast een ministukje Alprazolam in een stukje worst, plakje worst in vieren gesneden, bij twee kwarten daarvan ministukjes Alprazolam erin geduwd, stop ik even later gedachteloos een stukje worst in m'n mond, mmmmm lekker, om het ineens weer uit te spugen : aaah neeee, heb ik wel de goeie :o , meneer pien kwam niet meer bij want die stond erbij en keek ernaar ;D
;D ;D ;D ik kom ook niet meer bij ;D ;D ;D
Door Eef+Stippels

Best wel domme klaag : vanmorgen kregen de kleintjes alvast een ministukje Alprazolam in een stukje worst, plakje worst in vieren gesneden, bij twee kwarten daarvan ministukjes Alprazolam erin geduwd, stop ik even later gedachteloos een stukje worst in m'n mond, mmmmm lekker, om het ineens weer uit te spugen : aaah neeee, heb ik wel de goeie :o , meneer pien kwam niet meer bij want die stond erbij en keek ernaar ;D
Na een check bleek het gelukkig het goeie stukje te zijn en konden de andere stukjes worst óok de goeie bek in :biggrin2:

Luxe klaag: gister is mijn oog met nastaar gelaserd en nu zie ik daarmee zóooooo goed dat het bij m'n andere oog wel lijkt of er een grijze waas voor hangt >:(
Afijn, ik denk dat mijn hersens even de tijd moeten hebben om een en ander aan elkaar te breien en op elkaar in te stellen dat mijn gezichtsveld weer rustig en aangenaam is in plaats van dat ikconstant diepteverschil zie.
;D ;D ;D

Ik vind het geen luxe klaag hoor, niet goed kunnen zien is heel vervelend. Hopelijk trekt het gauw bij :-*

Bella heeft sinds vanochtend vroeg niks meer gedaan. Als ml haar naar buiten draagt (zelf wil ze niet), dan gaat ze bibberend tegen je aan zitten :-\
Xindy heeft na streng toespreken dat ze MOET plassen een plas gedaan bij de achterdeur, toen snel weer naar binnen.
Zo lief luistert ze :-*
Pffff, nog een paar uur...
Ze liggen wel redelijk rustig te slapen nu :)
Door frodo quin

Na een check bleek het gelukkig het goeie stukje te zijn en konden de andere stukjes worst óok de goeie bek in :biggrin2:

Luxe klaag: gister is mijn oog met nastaar gelaserd en nu zie ik daarmee zóooooo goed dat het bij m'n andere oog wel lijkt of er een grijze waas voor hangt >:(
Afijn, ik denk dat mijn hersens even de tijd moeten hebben om een en ander aan elkaar te breien en op elkaar in te stellen dat mijn gezichtsveld weer rustig en aangenaam is in plaats van dat ikconstant diepteverschil zie.
;D Het was ook niet erg geweest als je het wel binnen had gekregen hé. Je zou het waarschijnlijk niet eens gemerkt hebben.
Door frodo quin
Kaela schreef: di 31 dec 2019, 09:27 Haha mooi zo Loona!

Beterschap Sam!

Valentijn heeft een ontsteking, maar AAEC74C4-1E6A-40B4-A8FF-1D787E662A9A.jpeghet oogje zelf is niet beschadigd. Nu drie tot tien dagen drie keer per dag zalf. Ik heb geleerd hoe, arme kleine Valentijn. Het is nogal sneu, maar ja, een zeer oog is ook sneu.
Veel beterschap voor de kleine man!
Door Kaela
frodo quin schreef: di 31 dec 2019, 18:03 ;D Het was ook niet erg geweest als je het wel binnen had gekregen hé. Je zou het waarschijnlijk niet eens gemerkt hebben.
Of wel en dat is met het gemiddelde -lammetje of -pammetje wel een bijdrage aan een heel gelukkig nieuwjaar ;D
Door CindyMayella
ML is om 5 uur maar met de hondjes ergens naar een bos gereden om met de hondjes nog ff te wandelen, zonder al dat geknal... Saar is alleen vanochtend uit geweest, wilde niet eens in de achtertuin..... gelukkig heeft ze alles kunnen doen en heeft ook goed mee gelopen ;D ....
Door Siberienne
De mannen trekken het nog wel met het vuurwerk maar ik vind het eng... de buren van een paar huizen verder hebben zulke harde knallen dat ons auto alarm er van af gegaan is zojuist >:(
Door hannabelgje
Een hoop honden in de buurt zijn zwaar over de zeik. Die zitten deze avond dus ook gewoon buiten. Dat doe je toch niet!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door frodo quin
hannabelgje schreef: di 31 dec 2019, 23:07 Een hoop honden in de buurt zijn zwaar over de zeik. Die zitten deze avond dus ook gewoon buiten. Dat doe je toch niet!!

Daarom zijn er elk jaar weer vermiste en verongelukte huisdieren op deze dag. Soms vraag je je af of mensen erom doen.
Door Siberienne
Naast de vuurwerk dreunen nu ook een doordringende house dreun van een paar huizen verderop. Wordt een late avond en ik moet morgen werken. Maar ik probeerde net even in te loggen om iets op te zoeken maar mijn inlog doet het niet. Met een beetje pech mag ik morgen 200+ op en neer gaan karren ipv vanuit huis te werken :-X
Door smulpaap
Het is hier ook oorlog . Rond 23 uur redelijk.rustig dus naar buiten . Weer een hoop geknal . Maar tut heeft uiteindelijk toch geplast. Binnen boeit het haar gelukkig niet
Bijlagen
20200101_001536.jpg
20200101_001536.jpg (2.97 MiB) 1615 keer bekeken
Door hannabelgje
Hier is het weer rustig. We verkassen naar boven. Even checken of Nori en Noodles het nog doen. Die zijn over de zeik naar boven gevlucht. Wasabi zit op schoot en Zoë ligt bij me op de bank.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door