Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MillyMol
Ach Lizzy, wat een zorgen om Frou Frou zijn dat toch! :'(

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen dat je een beetje tot troost kan zijn of dat kan helpen om haar weer aan het eten te krijgen, want inderdaad, dat moet ze nu toch echt gaan doen!

Tenzij er toch nog iets is wat haar daarvan weerhoudt… Ik durf het bijna niet op te schrijven, maar ik vermoed dat dat zelf ook al wel door je hoofd is geschoten.

Het is gewoon zwaar kl*te!
Door Eef+Stippels
In ieder geval fijn dat de bloedwaarden goed zijn.

Wat Ina zegt klinkt mij wel plausibel, even niets meer aanbieden, alleen die verplichte voedingen 4x per dag.
Dan gaat de druk er misschien wat vanaf en zodra ze zelf trek krijgt merk je dat wel

:-*
Door CindyMayella
Een kwispelend staartje is wel iets positiefs, hoop ik ;) .... en dwangvoer???? Als ze maar iets binnen krijgt; ze heeft in ieder geval wel gepoept.... duim nog steeds voor jullie :-*
Door dinky89
Spiek hier met regelmaat eventjes om het hoekje in de hoop dat de situatie in ieder geval niet slechter is geworden en de wens dat Frou Frou toch iets binnen heeft gekregen. Duimen draaien door!
Door pearlsofpassion
Maar ze houdt het dwangvoer wel binnen?
Dat is heel positief hé. Dan kan ze daarvan zich beter gaan voelen, beetje bij beetje.

Toen Kleintje op het eind niet meer at en aan de eetlustopwekkers ook niet at, heb ik haar gedwangvoerd. Dat kwam er weer uit.
Dat is het moment dat we hebben beslist haar te laten gaan. Omdat het voor mij daarmee duidelijk was dat het niet gewoon een cirkel van niet eten was die moest doorbroken worden, maar er iets anders aan de hand was.
Maar ik heb me altijd schuldig gevoeld dat ik haar nog gedwongen heb ipv haar te geloven dat het niet kon.
Ik ben dus wel blij dat het er bij Frou wel in blijft. Hopelijk knapt ze daarvan op en gaat ze binnen een paar dagen vanzelf weer eten.
Door sam28
Poep is goed!

Niet eten wel een probleem, jeetje zeg. Ik weet hoe gekmakend dat is.
Ziva wilde niets meer eten maar vieze brokkenmeuk wel. Ik had nog van die granen koekjes en van beneful meuk met een groentesuggestie erdoor. Dat heeft ze tot het laatst gegeten.

Jullie doen het zo goed voor haar, betere zorg kan ze zich niet wensen.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Oh vreselijk die zorgen om jullie Frou Frou. Jullie hebben al heel veel gedaan om haar weer aan het eten te krijgen. Mijn honden (Welsh Corgi Pembrokes) en hun puppies hadden altijd veel baat bij doodgewone Rodi, de hamburgers en wel de variant Hart en Pens. Alleen die versie dus! De volwassen honden na een eventuele operatie en de puppies bij het begin van het afspenen. Zeer licht verteerbaar, want weinig vet. Super goede ontlasting hierop en ze vonden het heerlijk. Heel veel sterkte jullie samen.
Door Thea
Jeetje wat een zorgen hebben jullie om Frou Frou.
Heb je al pens geprobeert en dan mss gewoon kleine stukjes geknipt die je idd achterloos op de grond kan laten vallen.
Hoop dat ze snel weer gaat eten.
Sterkte voor jullie allemaal :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
Was het niet zo dat ze brokjes wel opat? Die had ze weliswaar uitgekotst, maar dat was nog voor de operatie, meen ik. En als ze nu een antibraakmiddel heeft gehsd, zouden de brokjes er dan niet in blijven nu?

Maar goed, ik neem aan dat je alles al hebt geprobeerd...
Door Siberienne
Net als iedereen wil ik heel graag helpen maar ja, wie weet er nou beter wat te voeren dan jij Lizzy ...

Heel veel sterkte en wijsheid gewenst en wij duimen heel hard mee voor Frou Frou.

Hopelijk hebben jullie toch enigzins goede nachtrust en is het morgen weer een snufje beter
Door Kaela
Elke keer reageren schiet ook niet op, maar ik lees en leef mee. Ik duim dat ze weer steeds wat meer gaat eten en daarmee jullie grootste zorg eerst wat afneemt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door