Ik ben ontzettend blij dat jullie zo meedenken! En MillyMol: jij schrijft precies hetzelfde als wat Marije eerder vandaag aan mij schreef: laat haar maar vasten. Als ze maar genoeg drinkt. Ik ga haar gewoon maar niks meer aanbieden. Want wat jij schrijft Anne........ is zo herkenbaar. Ik zet ieder uur wel een nieuw prakje dingetje voor d'r neus, ik had op een gegeven moment wel 6 schaaltjes op het aanrecht staan. En bij alles de blik van "oh bleh

". Dus hierom met Leo afgesproken dat ze alleen nog eten krijgt als ze
zelf de keuken in loopt en
zelf aangeeft iets te willen. Ze heeft daarnet een beetje verdunde geitenmelk gedronken. En ze wilde eerder vanmiddag een halve boterham paté. Ze vindt echte mensen paté duidelijk lekkerder dan honden paté, dat weigerde ze gewoon. Ik vind het eerlijk gezegd ook meuren hoor

. Ik heb het er overigens super dun opgesmeerd hoor. Want dit is natuurlijk gekruid en eigenlijk wil je dat ook niet geven. Dus aan de ene kant van de boterham erop gesmeerd en aan de andere kant er zowat weer af. Maar goed, ik bied haar dat nu ook even niet meer aan.
Toch, vaak voorkomende bijwerkingen maagzuurremmers; o.a. misselijk, overgeven, maagpijn, diarree, etc.