Moderator: Lizzy
eelke schreef: ↑ma 25 nov 2019, 11:08 Oké, dat is een plan wat ik kan volgen. Hopelijk geeft de emeprid injectie net nog even dat zetje, eventueel kun je die nog herhalen?Ik heb voor vandaag, dinsdag en woensdag injecties.
Niet meer willen eten na uitkotsen lijkt me evolutionair wel slim; immers valt het niet goed dus dan moet je het niet nog eens willen eten. Maar ja, wat moet je dan... adviseerde de dierenarts niet om gewoon even niks te geven? En geitenmelk met honing, zodat ze toch wat calorieën en vocht binnen krijgt, maar niets wat echt verteert moet worden?Ja, op zich heb je daar wel een punt hoor. Maar ze wordt nu ook ontzettend misselijk van de lege maag die ze heeft.... Ik ga vandaag inderdaad wel weer geitenmelk proberen met honing. Dan heeft ze wat binnen.
Lizzy schreef: ↑ma 25 nov 2019, 11:18 Ik heb voor vandaag, dinsdag en woensdag injecties.Ah ga je ze zelf zetten?
Ja, op zich heb je daar wel een punt hoor. Maar ze wordt nu ook ontzettend misselijk van de lege maag die ze heeft.... Ik ga vandaag inderdaad wel weer geitenmelk proberen met honing. Dan heeft ze wat binnen.
Voor maandag 2 december een afspraak voor een gastroscopie in MC voor Dieren Amsterdam.
Eef+Stippels schreef: ↑ma 25 nov 2019, 11:46 Emeprid injecties werken dacht ik beter/sterker dan de tabletten, dus hopelijk merk je daar gauw verbetering van.Die heb ik ook altijd in huis voor nood. En om pillen in te stoppen - lukt altijd. Alle honden doen een moord voor dat spul.
Hier valt de bio hondenpate van AH zeer goed in de smaak (als verjaardagstractatie). Misschien lust Frou Frou dat? Ik weet alleen niet of het zwaar op de maag ligt..