Paulus5 schreef:Ik denk dat ze jou daarvoor nodig hebben Lizzy. Je airco zal wel genoeg zijnDe airco is een pre maar het is wel handig als er iemand is die weet waar de hapjes en drankjes staan![]()
![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Paulus5 schreef:Ik denk dat ze jou daarvoor nodig hebben Lizzy. Je airco zal wel genoeg zijnDe airco is een pre maar het is wel handig als er iemand is die weet waar de hapjes en drankjes staan![]()
![]()
![]()
Laika schreef:De airco is een pre maar het is wel handig als er iemand is die weet waar de hapjes en drankjes staan![]()
fransbulletje schreef:Het is nu 34,6 graden pfffffffffHier 35,2. Wie bied er meer?
Binnen 23 graden
Kaio schreef:En anders koel genoeg om lekker lang te zoekenJa inderdaad
Angelique schreef:Die ga je wel vinden hoor.je verdwaalt daar echt niet
Spikkelneus schreef:Hier is het 30 graden binnen... Met als enige voordeel dat de tot nu toe ongebruikte koelmatten eindelijk gebruikt wordenIk heb getwijfeld of ik 1 ging aanschaffen. Maar uiteindelijk gebruik je die maar vijftal keer per jaar. Vond een hondenzwembadje dan beter![]()
Lizzy schreef:Tegen vanavond heb jij beneden geen plaats meer hoor als iedereen er met zijn honden langskomt![]()
![]()
![]()
![]()
Met een huis van 69 m2 in totaal lijkt me dat ook niet het grootste probleem![]()
Boven is het trouwens niet te nassen![]()
![]()
. Leo is natuurlijk aan het klussen boven, hij kwam net serieus duizelig beneden. Ik denk dat het boven zo maar 35 graden is. Ik denk dat ik mijn matras vanavond naar beneden sleep
tt-tjes schreef:Hier op het moment 38 buiten en 25,5 binnen. De jongens maken alle drie dankbaar gebruik van de koelmatten, ondanks het feit dat we tegels in huis hebben.Ze naar het gras dragen? En dan een afspraak maken bij de chiropractor voor je rug
Vraag me alleen af wanneer ik ze kan laten plassenHeb nergens schaduw rondom en ook geen gras. De stoep e.d. is zo heet nu.
Ze hebben vanmorgen om 11.00 de laatste ronde gehad.
Paulus5 schreef:Ze naar het gras dragen? En dan een afspraak maken bij de chiropractor voor je rugGelukkig weegt de zwaarste maar 12 kg. Dus dat is te doen.![]()
En misschien moet ik toch eens koelmatten kopen dan