Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Laika
Paulus5 schreef:Ik denk dat ze jou daarvoor nodig hebben Lizzy. Je airco zal wel genoeg zijn ;) :cool: :icecream:
De airco is een pre maar het is wel handig als er iemand is die weet waar de hapjes en drankjes staan :biggrin2: :biggrin2:
Door Angelique
Laika schreef:De airco is een pre maar het is wel handig als er iemand is die weet waar de hapjes en drankjes staan :biggrin2: :biggrin2:

Die ga je wel vinden hoor. :biggrin2: je verdwaalt daar echt niet :biggrin2:
Door Paulus5
fransbulletje schreef:Het is nu 34,6 graden pfffffffff
Binnen 23 graden :biggrin2:
Hier 35,2. Wie bied er meer? :ras:
Kaio schreef:En anders koel genoeg om lekker lang te zoeken :P
Ja inderdaad ;D ;D
Weet iemand het adres? ;D
Door Kaio
40,4 zegt de thermometer
Weeronline houdt het hier op 37
De andere 2 apps op 38

Is ook allemaal warm genoeg ::)
Laatst gewijzigd door Kaio op wo 24 jul 2019, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Kaio
En binnen staat een aircooler en mobiele airco aan, resultaat 25,2 graden en 50% vochtigheid, en toch het voelt echt enorm klef nog. Hier begin t het altijd na 13 uur flink op te warmen. Bed in de kelder is bijna klaar voor de komende nachten, slaapkamer is momenteel beter te gebruiken als sauna nl. ;)
Door Lizzy
Angelique schreef:Die ga je wel vinden hoor. :biggrin2: je verdwaalt daar echt niet :biggrin2:
;D ;D ;D ;D

Met een huis van 69 m2 in totaal lijkt me dat ook niet het grootste probleem :biggrin2:

Boven is het trouwens niet te nassen :-X :-X :-X . Leo is natuurlijk aan het klussen boven, hij kwam net serieus duizelig beneden. Ik denk dat het boven zo maar 35 graden is. Ik denk dat ik mijn matras vanavond naar beneden sleep :g:
Door Spikkelneus
Hier is het 30 graden binnen... Met als enige voordeel dat de tot nu toe ongebruikte koelmatten eindelijk gebruikt worden :)
IMG_20190724_154447.jpg
IMG_20190724_154447.jpg (2.11 MiB) 5232 keer bekeken
IMG_20190724_155039.jpg
IMG_20190724_155039.jpg (2.93 MiB) 5232 keer bekeken
Door Paulus5
Spikkelneus schreef:Hier is het 30 graden binnen... Met als enige voordeel dat de tot nu toe ongebruikte koelmatten eindelijk gebruikt worden :)
IMG_20190724_154447.jpg
IMG_20190724_155039.jpg
Ik heb getwijfeld of ik 1 ging aanschaffen. Maar uiteindelijk gebruik je die maar vijftal keer per jaar. Vond een hondenzwembadje dan beter
En die koelmat zouden ze denk ik toch niet gebruiken

Je hond schat zijn hoofd wel heeel groot in aangezien hij denkt dat de rest er niet meer bij past ;D
Door Paulus5
Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D

Met een huis van 69 m2 in totaal lijkt me dat ook niet het grootste probleem :biggrin2:

Boven is het trouwens niet te nassen :-X :-X :-X . Leo is natuurlijk aan het klussen boven, hij kwam net serieus duizelig beneden. Ik denk dat het boven zo maar 35 graden is. Ik denk dat ik mijn matras vanavond naar beneden sleep :g:
Tegen vanavond heb jij beneden geen plaats meer hoor als iedereen er met zijn honden langskomt ;D
Door tt-tjes
Hier op het moment 38 buiten en 25,5 binnen. De jongens maken alle drie dankbaar gebruik van de koelmatten, ondanks het feit dat we tegels in huis hebben.
Vraag me alleen af wanneer ik ze kan laten plassen :-\ Heb nergens schaduw rondom en ook geen gras. De stoep e.d. is zo heet nu.
Ze hebben vanmorgen om 11.00 de laatste ronde gehad.
Door Paulus5
tt-tjes schreef:Hier op het moment 38 buiten en 25,5 binnen. De jongens maken alle drie dankbaar gebruik van de koelmatten, ondanks het feit dat we tegels in huis hebben.
Vraag me alleen af wanneer ik ze kan laten plassen :-\ Heb nergens schaduw rondom en ook geen gras. De stoep e.d. is zo heet nu.
Ze hebben vanmorgen om 11.00 de laatste ronde gehad.
Ze naar het gras dragen? En dan een afspraak maken bij de chiropractor voor je rug ;)

En misschien moet ik toch eens koelmatten kopen dan
Door tt-tjes
Paulus5 schreef:Ze naar het gras dragen? En dan een afspraak maken bij de chiropractor voor je rug ;)

En misschien moet ik toch eens koelmatten kopen dan
Gelukkig weegt de zwaarste maar 12 kg. Dus dat is te doen.

Ik heb de koelmatten van AFP. Ben er echt superblij mee. Heb ze al jaren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door