Moderator: Lizzy
Laura2004 schreef: Op welke leeftijd krijgen honden voor het laatst hun entingen, Lizzy? Ziggy is nu tien maanden. Misschien zijn bij haar ook de entingen wel de oorzaak. Had ik eigenlijk nog niet aan gedachtVaak op 16 weken en dan weer bij 12 maanden. Klachten die veroorzaakt worden door entingen onstaat volgens mij vaak in de eerste drie maanden na de enting.![]()
Breezer schreef: Tijdens mijn zoektocht kwam ik de volgende topic tegen:In diezelfde topic schrijft Lizzy.......
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... 95;start=0
Nu is de topic al 2 jaar oud, dus mijn vraag is waar zou ik eventueel die tabletjes waar over gesproken wordt kunnen halen? Zijn ze uberhaupt nog in de handel?
Want voor zover ik de reactie´s lees, lijkt mij dit het wondermiddel voor Breezjes probleem.
Lizzy schreef: Waarom ga je niet naar een homeopathischwerkend DA? Volgens mij zijn de klachten ernstig genoeg om eens van gedachten te wisselen met een homeopathisch DA.... eentje die niet direct je ideeen wegwuift! (da's 1 van de voordelen van hom. DA's!).Ja ik ga morgen eens bellen met een homeopatische da, eens kijken wat die te vertellen heeft. En natuurlijk ook wat het kost, zit op dit ogenblik namelijk nogal krap bij kas door al die grappen van de da en de vakantie die we net achter de rug hebben.
Rimadyl zou ik voor een verzwikkingkje nooit geven. Probeer Arnica!
En Holergie, wil je dat voor een zonneallergie geven? Holergie werkt namelijk bij pollen en huisstof en huidschilfer allergieen.
Lizzy schreef: Hoi Ivonne, holergie is voor hooikoorts, huidallergie, allergie voor huisdieren, zonneallergie, overgevoeligheid voor huisstof, schimmels en pollen en/of andere allergieen. Ik denk dat de kans niet erg groot is dat een hond die allergisch is voor water, baadt heeft bij dit middel. Maar, aangezien het cardiospermum bevat, zou je het kunnen proberen....Dus dacht dat het dan ook tegen de zonneallergie zou helpen. Als dit tenminste het probleem is. Ik val namelijk van het ene idee in het andere, maar dat hebben jullie inmiddels wel kunnen lezen.
Groetjes, Lizzy