Kwam dit artikels tegen: https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... duitsland/
En vraag me af of er grotere kans is voor barfers als er besmet vlees de ronde doet?
En is de hond hier standaard voor ingeënt?
Moderator: Lizzy
Julie5 schreef:Ik wil hier niemand kwaad maken. Is niet de bedoeling! Vroeg me dit gewoon af. Bedankt voor de geruststelling want ik wist niet in hoever dit schadelijk was maar nu weet ik dat ik me geen zorgen moet makenGeen zorgen, zo snel worden we hier niet kwaad, hoor!
Julie5 schreef:Ik wil hier niemand kwaad maken. Is niet de bedoeling! Vroeg me dit gewoon af. Bedankt voor de geruststelling want ik wist niet in hoever dit schadelijk was maar nu weet ik dat ik me geen zorgen moet makenDon’t worry, be happy.
Lizzy schreef: als je hond goed gevaccineerd en getiterd is en dus antistoffen heeft tegen hondenziekte: dan is er niks aan de hand.Ja dat is wel belangrijk om erbij te vermelden inderdaad. Want vaak denken mensen dat omdat hun hond tegen iets gevaccineerd is, deze automatisch bescherming heeft. Maar een vaccinatie kan niet aanslaan en dan is er dus geen bscherming.
Julie5 schreef:Mag ik eens een domme vraag stellen? Wat is titeren ofzo dan? Ik ga meestal gewoon naar de dierenarts en die geeft de vaccinatie en dat is het. Maar van titeren heb ik hier al wel wat gelezen maar heb nooit geweten wat dat precies is?Kort gezegd is dat een bloedtest waarmee wordt gecontroleerd of de hond antistoffen heeft voor de drie ziektes die in de dhp enting zitten.