Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hope
eelke schreef:Beter! Misschien gewoon wat voorjaarskriebels gehad dan :) nou, je dilemma mooi ook meteen opgelost.
Ja, inderdaad!
Morgen is het al 4 weken. Iedere vier weken prikken zou prima zijn en voor nu gaan we dus over die vier weken heen.
Door Lizzy
Hope schreef:Ik vind het ongelooflijk maar...

We gaan de nieuwe injectie die voor morgen op de agenda stond uitstellen.

Nelson heeft aan het begin van de week 2 dagen licht wat zitten krabben zo heel af en toe, maar daarna was het weer over. Hij is nu weer volledig jeukvrij en zijn arts in Eersel geeft aan dat we beter nog kunnen wachten om echt te kunnen zeggen hoe lang het werkt. En ja... Het is nu ook gewoon onzinnig, hij heeft geen jeuk. Niks, noppes, nada.

Hij is door de ragebol-fase heen en hij voelt zooooooooo heerlijk zacht aan! Het lijkt wel een puppy :smitten:
Ohhhhhhhhhhhh men, wat een geweldig nieuws! Is toch gewoon meer dan fantastisch!!!!!!!!!!!!
Door Fenixjuh
Wauw, wat fantastisch! Maar ik kan me voorstellen dat als hij veel vacht verloren heeft, dat hij daar kriebels van krijgt...
Hoera voor de ruim 4 (of 5-6-7-8)weken!

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door