Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Laatste nacht in hotel London op de wc doorgebracht. Straks 6 uur treinen ... zo eerst maar een drogist opzoeken. Grrrr. Voel me slap en bibberig maar eten moet ik ook niet aan denken...
Door -Annemarie-
Siberienne schreef:Laatste nacht in hotel London op de wc doorgebracht. Straks 6 uur treinen ... zo eerst maar een drogist opzoeken. Grrrr. Voel me slap en bibberig maar eten moet ik ook niet aan denken...
Oh jakkie, dat komt wel heel slecht uit. :-X Sterkte, en een goede reis gewenst. :bigarmhug:
Door Siberienne
-Annemarie- schreef:Oh jakkie, dat komt wel heel slecht uit. :-X Sterkte, en een goede reis gewenst. :bigarmhug:

Gelukkig doet de Imodium z’n werk weer goed. Zometeen de trein in en tukje doen. Komt het wel weer goed...
Door Eef+Stippels
Beterschap, Siberienne!

pluk schreef:Bovenaan de afrit van de snelweg slaat m'n auto ineens af en start niet meer.
Auto geprobeerd weg te duwen, maar dat lukt dus niet. 1 man was zo lief om te helpen, verder rijdt iedereen gewoon door..
Nu wachten op de Wegenwacht...
Oh bah wat balen :-X
Hopelijk was de Wegenwacht er snel en heeft het een makkelijk te verhelpen oorzaak.

Blijkbaar is de 100% pindakaas van ah niet gemaakt van 100% pinda's, maar van een groot gedeelte pinda-olie. Het is enorm vloeibaar ::)
Door pluk
Eef+doggies schreef:Beterschap, Siberienne!

Oh bah wat balen :-X
Hopelijk was de Wegenwacht er snel en heeft het een makkelijk te verhelpen oorzaak.

Blijkbaar is de 100% pindakaas van ah niet gemaakt van 100% pinda's, maar van een groot gedeelte pinda-olie. Het is enorm vloeibaar ::)
Die pindakaas moet je heel goed door roeren voor gebruik. Dan is het ineens gewone pindakaas ;-)

Wegenwacht heeft me uiteindelijk naar hun garage gesleept. Brandstofpomp moet vervangen.
Door Eef+Stippels
pluk schreef:Die pindakaas moet je heel goed door roeren voor gebruik. Dan is het ineens gewone pindakaas ;-)
Dat zei ik ook al tegen ml ;D
Maar het is echt tot onderin vloeibaar, het is makkelijker te drinken dan te smeren :biggrin2:
Door Lizzy
Lekker dan Pluk :-X . Ja fijn he, als iedereen je voorbij rijdt. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat ik ook zelden stop :-[
Door eelke
Auto's zijn echt stom als ze niet doen wat ze moeten doen.

Wij hebben het ook eens gehad met onze bus van 2500 kilo. Kwamen er allemaal allochtone jongetjes helpen duwen. De rest van de mensen mopperen vooral...
Door El_Kato
Gatver... ben de hele week al uit mijn hummetje. Gezeur en gedoe op mijn werk met een collega die heel erg in mijn allergie zit en het slechtste in mij naar boven haalt. Wat ik ook slecht uit mijn hoofd kan zetten waardoor het me veel te veel energie kost... Omdat ze zo erg in mijn allergie zit lukt feedback geven niet goed. En haar reactie helpt ook niet - alles ligt altijd aan een ander van zelfreflectie heeft ze nog nooit gehoord >:(

Ik denk ook dat het iemand is die het heel moeilijk/spannend vind om naar zichzelf te kijken. En van een collega moet ik haar de tijd gunnen omdat ze met haar proces bezig is maar dat betekend niet dat ze er alles maar op zeer onbeholpen manier uit mag gooien en maar zomaar dingen mag gaan doen en ik alleen maar mag luisteren en ja knikken >:( >:( >:(

Nou ja laat het los... adem in en adem weer uit............. zucht.....

Oooh en nog een klaagje, vanavond weer sporten en heb zooohoo geen zin.... :( We waren vrij fanatiek en gingen altijd samen toch wel 2 a 3x in de week sporten maar sinds mijn vriend andere werktijden heeft kunnen we niet meer overdag. En 's avonds is dan toch wel een dingetje met motivatie zeg maar.. Ik ben de afgelopen 2 weken wel nog 1x in de week geweest maar we moeten het echt weer even oppakken. Ben wat kilo's kwijt en wil dat graag zou houden.
Door Kaela
Had Bumper de politiehond gister een hilarisch gedicht en foto's over zwarte pieten op zijn facebook, is er dermate over gezeurd dat ie het heeft verwijderd en excuses heeft aangeboden. Want het waren alleen maar zwarte pieten en geen ander gekleurde pieten...

Ik ben die hele zwarte pieten discussie zo ontzettend beu. Wat mij betreft schaffen ze heel sinterklaas maar af. Zo is er geen lol meer aan.
Door Kaio
Kaela schreef:Had Bumper de politiehond gister een hilarisch gedicht en foto's over zwarte pieten op zijn facebook, is er dermate over gezeurd dat ie het heeft verwijderd en excuses heeft aangeboden. Want het waren alleen maar zwarte pieten en geen ander gekleurde pieten...

Ik ben die hele zwarte pieten discussie zo ontzettend beu. Wat mij betreft schaffen ze heel sinterklaas maar af. Zo is er geen lol meer aan.
Nouja ik zou al die zeurpieten afschaffen, die zijn nl. het probleem . Als ze hiermee wegkomen , worden ze nog beloond voor hun gedrag ook, hebben ze niks meer om te zeuren en zeiken, andere mensen te vervelen, dat ze dus wel een nieuw projectje uitzoeken. Die vallen nl. anders in een diep gat. Zeiken en zeuren omdat het kan. Oja ik ben dat soort lui zo beu, niet te merken he :biggrin2:

Mocht zeker ook niet zwarte pieten in het hondenhok ::)
Door pearlsofpassion
Ik begrijp de kwestie ook niet hoor.
Gelukkig valt het in België wel mee, maakt geen kat zich er druk in, maar ze zijn op de meeste plaatsen toch ook vervangen voor roetpieten. Onder invloed van de hetze bij jullie natuurlijk. Men is er wat bang van geworden.

Er is echt geen kind dat denkt: dat kan niet dat zwarte Piet volledig zwart wordt van het roet dat moet wel een neger zijn. Dat is echt niet hetgene het moeilijkst te geloven is van het hele verhaal. :P Wat dacht je van de sint die 500 en zoveel jaar is, alles weet, overal binnen kan en overal tegelijk kan zijn?
Meer nog, zo'n roetpiet lijkt gewoon een ongewassen type.
Bovendien zijn de pieten op deze manier niet meer zo onherkenbaar als geheel zwart, dus als je vb op school de sint en Piet wil laten komen moet je al goed opletten dat niemand van de kinderen de Piet in kwestie kent. Zo'n heel leger pieten, zoals vroeger, kan je dus wel vergeten. Dat is gewoon niet te doen. :-\

En plots is Zwarte Piet uit Dag Sinterklaas gedateerd en niet meer herkenbaar bij de aankomst van de sint in Antwerpen. >:( Het gaat er al 20 jaar niet af, dat roet en nu plots wel? Krijg dat maar eens uitgelegd...
Door Pauline
Ik heb mijn trip naar Londen moeten annuleren omdat onze ouwe jongen dinsdag heel ziek werd. Vreselijk diarree, constant het hele huis onder, als een dood vogeltje lag hij erbij. Gisteren met hem naar de dierenarts en met het e.e.a. aan lapmiddelen en medicatie gaat het gelukkig alweer een stukje beter vandaag. Vannacht niet 6x de keuken schoongemaakt, maar slechts 3x! Hij oogt weer meer monter, maar slaapt nog wel veel.

Ik durfde echt niet te gaan, Eddie kan prima op hem passen maar steeds een kamer, kleed, keuken vol diarree schoonmaken is samen toch beter te doen. En dan speelt Joris leeftijd uiteraard ook een rol. Ik was zo bang dat ik in Londen zou zijn en dat het echt mis zou gaan..

Volgens jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Door src_esther
Kinderen maakt het geen f*ck uit hoe de Pieten eruit zien als die maar snoepgoed uitdelen.
Ik had als kind een schurfthekel aan Sinterklaas en nog meer aan die achterlijke 'zwarte' Pieten met hun belachelijk stom zogenaamde suri accentje, kroesharen, lelijke rode lippen en belachelijke 'gouden' oorringen. En dan waren die Pieten ook nog eens donker bruin in plaats van roetzwart.
Ik ben het niet eens met de manier van actievoeren door de tegenstanders van 'zwarte' Piet, maar op een andere manier kregen ze hun probleem niet onder de aandacht. De meeste witte mensen begrijpen blijkbaar geen snars van het probleem en willen er al helemaal niet over nadenken.
Oh, en ik ben van de witte soort met blond haar en ik wil al mijn hele levenlang normale Pieten, dus vies haar (stijl, krullend, kroes lang, kort), normale lippen, normaal accent, zwarte vegen, bijvoorkeur ook op de kleding, geen oorbellen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door