Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef:Laatste nacht in hotel London op de wc doorgebracht. Straks 6 uur treinen ... zo eerst maar een drogist opzoeken. Grrrr. Voel me slap en bibberig maar eten moet ik ook niet aan denken...Oh jakkie, dat komt wel heel slecht uit.
-Annemarie- schreef:Oh jakkie, dat komt wel heel slecht uit.Sterkte, en een goede reis gewenst.
pluk schreef:Bovenaan de afrit van de snelweg slaat m'n auto ineens af en start niet meer.Oh bah wat balen
Auto geprobeerd weg te duwen, maar dat lukt dus niet. 1 man was zo lief om te helpen, verder rijdt iedereen gewoon door..
Nu wachten op de Wegenwacht...
Eef+doggies schreef:Beterschap, Siberienne!Die pindakaas moet je heel goed door roeren voor gebruik. Dan is het ineens gewone pindakaas ;-)
Oh bah wat balen![]()
Hopelijk was de Wegenwacht er snel en heeft het een makkelijk te verhelpen oorzaak.
Blijkbaar is de 100% pindakaas van ah niet gemaakt van 100% pinda's, maar van een groot gedeelte pinda-olie. Het is enorm vloeibaar
pluk schreef:Die pindakaas moet je heel goed door roeren voor gebruik. Dan is het ineens gewone pindakaas ;-)Dat zei ik ook al tegen ml
Kaela schreef:Had Bumper de politiehond gister een hilarisch gedicht en foto's over zwarte pieten op zijn facebook, is er dermate over gezeurd dat ie het heeft verwijderd en excuses heeft aangeboden. Want het waren alleen maar zwarte pieten en geen ander gekleurde pieten...Nouja ik zou al die zeurpieten afschaffen, die zijn nl. het probleem . Als ze hiermee wegkomen , worden ze nog beloond voor hun gedrag ook, hebben ze niks meer om te zeuren en zeiken, andere mensen te vervelen, dat ze dus wel een nieuw projectje uitzoeken. Die vallen nl. anders in een diep gat. Zeiken en zeuren omdat het kan. Oja ik ben dat soort lui zo beu, niet te merken he
Ik ben die hele zwarte pieten discussie zo ontzettend beu. Wat mij betreft schaffen ze heel sinterklaas maar af. Zo is er geen lol meer aan.