Krijg een trackingsnummer van een pakketje en zie dan dit: En dat beest verschuift zich iedere minuut een beetje

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:gewoon dit omdat ik het humor vind:
Krijg een trackingsnummer van een pakketje en zie dan dit:
20181128_111746.jpg
En dat beest verschuift zich iedere minuut een beetje
20181128_111746.jpg
En dat beest verschuift zich iedere minuut een beetje![]()
Kaio schreef:gewoon dit omdat ik het humor vind:Duitse bezorgers zeker?
20181128_111746.jpg
20181128_111746.jpg
Krijg een trackingsnummer van een pakketje en zie dan dit: En dat beest verschuift zich iedere minuut een beetje
sam28 schreef:Oke, niet van vandaag maar eerder deze week. De verwondering die Ziva nog steeds kan hebben.Schattig is dat
We liepen over een brug en lopen daar wel vaker. Ineens ziet ze, voor het eerst ook, dat er mensen onder de brug verdwijnen. Daar heeft ze echt een paar minuten naar gekeken (het was druk) en nagedacht waar die mensen nu gebleven waren.
Inge en Bono schreef:20181128_110016.jpgZo kreeg ik gisterenavond mijn verjaardagscadeau - dat ik zelf 's ochtends van de pakketbezorger had aangenomen. Ik ben pas over een maand jarig.
Cadeautje voor de meneer is gearriveerdveel te vroeg natuurlijk, nu moet ik het bewaren tot kerst, of misschien toch voor sinterklaas, of ik stop het direct in z'n schoen.... Ik ben zo niet goed in verassingen
src_esther schreef:Zo kreeg ik gisterenavond mijn verjaardagscadeau - dat ik zelf 's ochtends van de pakketbezorger had aangenomen. Ik ben pas over een maand jarig.![]()
Indiase kookbijbel dus dat wordt o.a. curries maken, tenminste, als ik aan de ingrediënten kan komen...
Waspompoen? Duivelsdrek? Urad dal? Enzovoort... Iemand nog een tip voor een (online) winkel?
Siberienne schreef:hmmm zou het daarom duivelsdrek heten?
Urad dal linzen hebben ze bij pit en pit
https://www.pit-pit.com/urid-dal-linzen ... gKmWvD_BwE
Duivelsdrek ook
https://www.pit-pit.com/asafoetida-duivelsdrek.html
Dat laatste moet je wel echt goed inpakken anders stinkt je hele huis ernaar, ik had dat vroeger in een zakje in twee plastic bakjes. Uiteindelijk ben ik gestopt het te gebruiken, ik vind het niet veel smaak geven.
Kaio schreef:ik dacht al, succes.Maar de kruiden zijn nog vrij eenvoudig te vinden dus. Zo'n waspompoen lijkt me lastiger aangezien dat hier niet verbouwd wordt, wellicht in een toko in het vriesvak te vinden?
hmmm zou het daarom duivelsdrek heten?
Siberienne schreef:Urad dal linzen hebben ze bij pit en pitAh, dank. Daar dus even zoeken. Helaas hebben ze alleen groene kardemon, heb ook zwarte nodig.
https://www.pit-pit.com/urid-dal-linzen ... gKmWvD_BwE
Duivelsdrek ook
https://www.pit-pit.com/asafoetida-duivelsdrek.html
Dat laatste moet je wel echt goed inpakken anders stinkt je hele huis ernaar, ik had dat vroeger in een zakje in twee plastic bakjes. Uiteindelijk ben ik gestopt het te gebruiken, ik vind het niet veel smaak geven.
src_esther schreef:Ah, dank. Daar dus even zoeken. Helaas hebben ze alleen groene kardemon, heb ook zwarte nodig.Had er even op gegoogled omdat dat kruid dus juist de verteerbaarheid van peulvruchten vergroot. Het is een soort hars en schijnt vooral naar knoflook te smaken, als ik heg ,ag geloven. Puur komt het niet voor , is meestal een mengeling met fenergriek of tarwemeel. Of soms nog wat andere kruiden.
Die duivelsdrek dus misschien maar niet doen... Ga het dan zonder proberen en als we het gevoel hebben dat er toch iets mist de volgende keer toch maar gebruiken.
src_esther schreef:Ah, dank. Daar dus even zoeken. Helaas hebben ze alleen groene kardemon, heb ook zwarte nodig.Jawel hoor
Die duivelsdrek dus misschien maar niet doen... Ga het dan zonder proberen en als we het gevoel hebben dat er toch iets mist de volgende keer toch maar gebruiken.