Ja joh, ik druk me op papier vaak wat onhandig en feitelijk uit heb ik vernomen van mensen, maar jeetje zeg wat vind ik alles omtrent de katten en Ziva zenuwslopend. Ik ben realistisch en nuchter genoeg te weten dat ze niet 30 jaar oud worden maar tegelijk steek ik mn kop ervoor in het zand, ik raak in paniek als ik echt stilsta bij het feit dat Lea en Ziva binnen 5 jaar overleden zijn. Maar goed, voor ik nu in tranen uitbarst, ik dwaal af.
Waar Ziva is geholpen weet ik niet meer

Heel suf want was een prettige praktijk maar niet mn eigen, die deden de hele boel openmaken en dat wilde ik niet.
Ik wil ook overal bij zijn, het liefst zelfs bij de operatie.

Ik ben ooit 1x bij een operatie geweest, het ontballen van de kater van mijn toenmalige vriend.
Het is inderdaad heel gek, het is dezelfde operatie. Maar als ik kijk naar Ziva's ongeluk en hoe snel ze herstelde, dat krijgen mensen ook niet voor elkaar. 2 april is ze aangereden en 2 juli mocht ze voorzichtig en langzaam weer naast de fiets lopen. Ik geloof niet dat ik 3 maanden na een verbrijzelde voet/enkel en een fractuur in mn andere voet weer langzaam zou hardlopen. Sterker nog, ik weet het zeker aangezien ik in 2017 drie maanden in het gips het gezeten
beterschap voor Frou!