fransbulletje schreef:Op Black Friday bestel ik jaarlijks voor de bullen een voorraadje nylabones en ook vandaag weer met 40% korting.
Ze kunnen weer een jaartje kluiven.
En ook nog schapenvachten en pantoffels besteld, die wilde ik van de week bestellen maar vandaag met 20% korting dus toch even gewacht.
Schoenen had ik niet nodig maar bij de barefootschoenenwinkel in Tilburg ook 20% korting dat is toch mooi meegenomen als je ze wel nodig hebt.
Ik vind het wel leuk die Black Friday maar je moet gewoon goed opletten.
Het maakt mij niet uit dat ze allemaal korting geven, echte of fake, maar vernoem het niet naar een traditionle vrije dag in amerika en zeker niet als je de maandag ervoor al begint met...black friday begint bij ons nu al en zoals het kruidvat...het is bij ons de hele week black friday.
Wij zitten lekker voor de sinterklaas en kerst, noem het als winkels dan het grote sint en kerstinkoopfestijn ipv als domme schapen alles maar te willen veramerikaansen. Dan hou je meteen vast aan de eigen tradities die voor veel nederlanders zo belangrijk zijn in de periode van het jaar. Het is niet dat ik mensen geen korting of koopjes gun, want die vind ik zelf ook leuk. Maar dat genaaap van zo,n natie die zo ongeveer wel het symbool is voor de teloorgang van de mensheid vind ik gewoon ronduit storend en stompzinnig.
Heb ik het verder nog maar niet over de “hunebed highway” borden in de route 99 look die ze hier langs de n-nogwat hebben neergezet.