Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Lizzy schreef:Ja lachuh, ik zie net een pot probiotica met 20% korting. En dan is ie nog steeds duurder als exact dezelfde pot zonder korting bij Medpets. Ze hebben 'm gewoon eerst ruim 20% duurder gemaakt ::)
Zelfde hier. Net een interessant iets gezien op bol.com maar het is duurder dan gelijk waar anders. Nou ja, bedankt dan maar.
Door Angelique
Lizzy schreef:Mij hoor je niet zeggen dat ik vies ben van korting hoor. Maar niet zulke nepkorting. Opzouten inderdaad, met deze nep toestanden.
Ik ben ook niet vies van korting, maar dus niet van die nepkorting waarvan ze verwachten dat iedereen erop af vliegt omdat het zo'n neppe amerikaanse dag is.
Door Kaio
Lizzy schreef:Zouden er in NL/BE nou veel mensen in zulke nep-deals trappen...?
Ja anders zouden ze het niet doen. Al die reclame kost ook geld (wordt knettergek van die tv reclame) dus het moet wel opleveren
Door Angelique

Ja hoor, kopen omdat men zegt dat het goedkoop is.
Door Lizzy
Kelere, wat een stel schapen zeg, de mensch :-\

Ik ben wel blij te zien dat er ook winkels zijn die niet aan nepkortingen doen. Anyonebarefoot doet gewoon niet lullig, die geeft gewoon 20% korting. Jammer dat ik niks nodig heb..... Medpets doet wel lullig. Die doet 20% korting op zooi die niemand eigenlijk had willen hebben. Rot op, denk ik dan. Zo'n dikke grote vette tent en dan met zulke teenkrommende kortingen komen :-X . Doe dan niks.... (ik had wel een voorraadje probiotica kunnen gebruiken dus, maar nah, lama).
Door Kaio
MarijeEnBoomer schreef:In de gebruiksaanwijzing staat hoe veel afstand wr tot de afvoer mag zijn. Tenminste bij mij stond dat erin ( ik geloofde de monteur natuurlijk niet #eigenwijs)
oo my, moet ik nog de gebruiksaanwijzing gaan lezen ook ;D
Door Kaio
ik heb vandaag ook wat besteld maar dat was dan echt goedkoper :biggrin2: en dat wou ik al (laten) bestellen bestellen.

Ik vind het echt erg dat gegraai , en straks met kerst en oud /nieuw helemaal. Die supermarkten, nog een potje stress van iedereen erbij :???: :-X :-X :-X Krijg altijd honkbalknuppel neigingen
Door fransbulletje
Angelique schreef:Black friday...hét jaarlijkse bewijs dat ze daar aan de overkant echt niet sporen :-X

En iemand heeft ergens ooit bedacht dat dit ook leuk is voor de Nederlanders.
Op Black Friday bestel ik jaarlijks voor de bullen een voorraadje nylabones en ook vandaag weer met 40% korting.
Ze kunnen weer een jaartje kluiven.
En ook nog schapenvachten en pantoffels besteld, die wilde ik van de week bestellen maar vandaag met 20% korting dus toch even gewacht.
Schoenen had ik niet nodig maar bij de barefootschoenenwinkel in Tilburg ook 20% korting dat is toch mooi meegenomen als je ze wel nodig hebt.

Ik vind het wel leuk die Black Friday maar je moet gewoon goed opletten.
Door Charlie Angel
Als ik op Facebook lees dan kan ik alleen maar zeggen; ja mensen trappen daar in. Afbeelding
Door Lizzy
Echt ongelofelijk... Dan is het ook wel je eigen schuld als je besodemieterd wordt hoor.
Door Angelique
fransbulletje schreef:Op Black Friday bestel ik jaarlijks voor de bullen een voorraadje nylabones en ook vandaag weer met 40% korting.
Ze kunnen weer een jaartje kluiven.
En ook nog schapenvachten en pantoffels besteld, die wilde ik van de week bestellen maar vandaag met 20% korting dus toch even gewacht.
Schoenen had ik niet nodig maar bij de barefootschoenenwinkel in Tilburg ook 20% korting dat is toch mooi meegenomen als je ze wel nodig hebt.

Ik vind het wel leuk die Black Friday maar je moet gewoon goed opletten.

Het maakt mij niet uit dat ze allemaal korting geven, echte of fake, maar vernoem het niet naar een traditionle vrije dag in amerika en zeker niet als je de maandag ervoor al begint met...black friday begint bij ons nu al en zoals het kruidvat...het is bij ons de hele week black friday.

Wij zitten lekker voor de sinterklaas en kerst, noem het als winkels dan het grote sint en kerstinkoopfestijn ipv als domme schapen alles maar te willen veramerikaansen. Dan hou je meteen vast aan de eigen tradities die voor veel nederlanders zo belangrijk zijn in de periode van het jaar. Het is niet dat ik mensen geen korting of koopjes gun, want die vind ik zelf ook leuk. Maar dat genaaap van zo,n natie die zo ongeveer wel het symbool is voor de teloorgang van de mensheid vind ik gewoon ronduit storend en stompzinnig.

Heb ik het verder nog maar niet over de “hunebed highway” borden in de route 99 look die ze hier langs de n-nogwat hebben neergezet.
Door Kaio
Oooh mijn lieve opa beer struikelde in het bos, zwikte zijn poot om. En daarna lag hij echt wel even echt te jammeren.....arme beer, zo sneu ook :'( Daarna was het flink strompelen.
Gelukkig niet alleen dus de baas is de auto gaan halen en zo dicht mogelijk erbij gereden. En liep ie net ietsje beter gelukkig
Nu dus een pijnstillertje en traumeel erin.
Opa beer gaat echt wel hard achteruit de laatste tijd :-\
Laatst gewijzigd door Kaio op za 24 nov 2018, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door