Alles mislukt. Bbq eten mislukt, niet te eten. Van de deceptie daarvan vergeten dat ik stoof had opgezet, voor morgen. Aangebrand. Kan ook weg. Zucht. Stomme dag.
En het bier wat inmiddels vergist is is mogelijk ook aan het mislukken.
Zucht.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Klinkt als ongesteld. Niet leuk!Zeg, het was niet zuur hoor
Chocolaatje eten en morgen hopelijk een betere dag
Siberienne schreef:Sterkte Eelke, er zijn van die dagen...Daar hadden wij gister een discussie over in de winkel. Het moet toch pompoen spaghetti zijn? Als je tenminste spaghetti gemaakt van pompoen bedoeld?
Wij aten spaghetti pompoen, gekruid met salie en sumak, met geroosterde paprika, roergebakken tomaatjes, ricotta, feta en pompoenpitten en pijnboompitten. En nog wat groen blad erdoor.
Kaela schreef:Daar hadden wij gister een discussie over in de winkel. Het moet toch pompoen spaghetti zijn? Als je tenminste spaghetti gemaakt van pompoen bedoeld?Ik had een pompoen in het groentepakket en die heette spaghetti pompoen. Die heeft heel draderig vruchtvlees dat je eruit trekt en met wat fantasie op spaghetti lijkt. Eigenlijk meer op mihoen vond ik. Maar goed, daarom dus ‘spaghetti pompoen’ en niet andersom
Anyway, wij hadden gisteren agv, waarbij de v vegetarische sochicken was. Die vind ik een stuk minder goed te pruimen dan de sofish. Vanavond pasta met saus uit de vriezert.
eelke schreef:Alles mislukt. Bbq eten mislukt, niet te eten. Van de deceptie daarvan vergeten dat ik stoof had opgezet, voor morgen. Aangebrand. Kan ook weg. Zucht. Stomme dag.Soms heb je van die dagen.
En het bier wat inmiddels vergist is is mogelijk ook aan het mislukken.
Zucht.