Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Alles mislukt. Bbq eten mislukt, niet te eten. Van de deceptie daarvan vergeten dat ik stoof had opgezet, voor morgen. Aangebrand. Kan ook weg. Zucht. Stomme dag.

En het bier wat inmiddels vergist is is mogelijk ook aan het mislukken.

Zucht.
Door eelke
koekje schreef:Klinkt als ongesteld. Niet leuk!
Chocolaatje eten en morgen hopelijk een betere dag :bigarmhug:
Zeg, het was niet zuur hoor :D

Nahh, alles in het 100 geloof ik. Eigenlijk ben ik ook nog steeds gewoon verkouden en mehh. Ik geef niet de schuld aan het terugzetten van de klok want dat mag van mij zo blijven. De snot it is.

Als ik nou vannacht eens goed en door kan slapen zal dat zeker helpen. Misschien kan ik dan morgen weer koken. Met wel ook, want puree, rode kool, stoofvlees wordt m dan dus niet. Zucht.

Chocolade was er ook al niet. Het werd een pizza vegetariana. Overmacht he.
Door Siberienne
Sterkte Eelke, er zijn van die dagen...

Wij aten spaghetti pompoen, gekruid met salie en sumak, met geroosterde paprika, roergebakken tomaatjes, ricotta, feta en pompoenpitten en pijnboompitten. En nog wat groen blad erdoor.
Door eelke
Ik had het al opgegeven vóór ik me het stoofvlees herinnerde. Ik liep om 20.00 de keuken in om drinken te pakken en dacht ooooooooooooooooooh ja. Nou ja, het zij zo. Alleen zo zonde van al het weggegooide eten. Dat trek ik niet zo goed eigenlijk.
Door Kaela
Siberienne schreef:Sterkte Eelke, er zijn van die dagen...

Wij aten spaghetti pompoen, gekruid met salie en sumak, met geroosterde paprika, roergebakken tomaatjes, ricotta, feta en pompoenpitten en pijnboompitten. En nog wat groen blad erdoor.
Daar hadden wij gister een discussie over in de winkel. Het moet toch pompoen spaghetti zijn? Als je tenminste spaghetti gemaakt van pompoen bedoeld?

Anyway, wij hadden gisteren agv, waarbij de v vegetarische sochicken was. Die vind ik een stuk minder goed te pruimen dan de sofish. Vanavond pasta met saus uit de vriezert.
Door Siberienne
Kaela schreef:Daar hadden wij gister een discussie over in de winkel. Het moet toch pompoen spaghetti zijn? Als je tenminste spaghetti gemaakt van pompoen bedoeld?

Anyway, wij hadden gisteren agv, waarbij de v vegetarische sochicken was. Die vind ik een stuk minder goed te pruimen dan de sofish. Vanavond pasta met saus uit de vriezert.
Ik had een pompoen in het groentepakket en die heette spaghetti pompoen. Die heeft heel draderig vruchtvlees dat je eruit trekt en met wat fantasie op spaghetti lijkt. Eigenlijk meer op mihoen vond ik. Maar goed, daarom dus ‘spaghetti pompoen’ en niet andersom
Door -Annemarie-
eelke schreef:Alles mislukt. Bbq eten mislukt, niet te eten. Van de deceptie daarvan vergeten dat ik stoof had opgezet, voor morgen. Aangebrand. Kan ook weg. Zucht. Stomme dag.

En het bier wat inmiddels vergist is is mogelijk ook aan het mislukken.

Zucht.
Soms heb je van die dagen. >:(

Er stond in de NRC dit weekeind een heel uitgebreid stuk over speciaalbieren. Was leuk om te lezen! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door