Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Ik begin ook steeds meer aan de warmte te wennen. Vanmiddag om 4 uur gewoon als vanouds met 3 kinderen in de bakfiets een karrenvracht boodschappen gedaan bij de favoriete budgetsupermarkt. Daarna met 100 kilo bagage (45 kinderen, de rest boodschappen) teruggefiets. Zonder met mijn tong over het asfalt te schrapen. Wel in de eerste versnelling, maar dat mag de pret niet drukken.45 kinderen
Ik liep pas leeg toen bij thuiskomst ik alle boodschappen mocht uitladen en in de kasten doen en 3 jengelende/huilende/gillende kindertjes had.
Wil er trouwens nog iemand regen? Ik heb nog was buiten hangen.
Laika schreef:45 kinderenHaha ja het was twee voor de prijs van eendie waren in de aanbieding zeker
![]()
Regen zou fijn zijn.
koekje schreef:Ik begin ook steeds meer aan de warmte te wennen. Vanmiddag om 4 uur gewoon als vanouds met 3 kinderen in de bakfiets een karrenvracht boodschappen gedaan bij de favoriete budgetsupermarkt. Daarna met 100 kilo bagage (45 kinderen, de rest boodschappen) teruggefiets. Zonder met mijn tong over het asfalt te schrapen. Wel in de eerste versnelling, maar dat mag de pret niet drukken.Poeh zeg, dat moet een flinke bakfiets zijn!
Ik liep pas leeg toen bij thuiskomst ik alle boodschappen mocht uitladen en in de kasten doen en 3 jengelende/huilende/gillende kindertjes had.
koekje schreef:Ik begin ook steeds meer aan de warmte te wennen. Vanmiddag om 4 uur gewoon als vanouds met 3 kinderen in de bakfiets een karrenvracht boodschappen gedaan bij de favoriete budgetsupermarkt. Daarna met 100 kilo bagage (45 kinderen, de rest boodschappen) teruggefiets. Zonder met mijn tong over het asfalt te schrapen. Wel in de eerste versnelling, maar dat mag de pret niet drukken.
CindyMayella schreef:Hier is het ondanks de hitte, toch redelijk te vertoeven..... Hondjes hebben het best wel naar hun zin, als we het zo zien.... alle wandelingen doen we onder de bomen, heerlijk in de schaduw.... in de achtertuin hebben we een haak in de grond waar ze aan vast zitten (lijnen zijn 11 en 15 meter) en daar scharrelen ze als wij er ook zijn.... op de heenweg hebben ze beiden in 1 mand gelegen in de auto en volgens mn man waren ze rustig.... vanmiddag gaan we nog verder het bos in met ze, een wat langere wandeling..... al met al valt hetvmee heel erg mee hoe de hondjes zijn, reageren etc
.... nog 2 daagjes te gaan
... wat zullen ze het saai vinden om straks weer in de bebouwde kom te lopen, zonder de konijntjes, eekhoorns etc
![]()
.....
Angelique schreef:Ik heb bijna geen was om buiten te hangen. Continu in hemdje en korte broek lopen wil die machine niet vullenHaha, dat probleem bestaat hier ook, geen idee wanneer ik voor t laatst sokken aan heb gehad. Maar een vers bed, hondjes verse bedjes met dekbedden die weer ff op 90 graden mogen en bankkleedjes heb ik dus was om vannacht buiten te hangen
Anne in Zweden schreef:Hier ook weer een flinke onweersbui met bijbehorende stortregen. Temperatuur nu ergens rond de 17 graden, heerlijk!+1