Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Vanmiddag in de lunchpauze eindelijk weer fijn blokje kunnen lopen ipv gelijk bezweet terug te komen op kantoor :D
Door koekje
Ik begin ook steeds meer aan de warmte te wennen. Vanmiddag om 4 uur gewoon als vanouds met 3 kinderen in de bakfiets een karrenvracht boodschappen gedaan bij de favoriete budgetsupermarkt. Daarna met 100 kilo bagage (45 kinderen, de rest boodschappen) teruggefiets. Zonder met mijn tong over het asfalt te schrapen. Wel in de eerste versnelling, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik liep pas leeg toen bij thuiskomst ik alle boodschappen mocht uitladen en in de kasten doen en 3 jengelende/huilende/gillende kindertjes had.

Wil er trouwens nog iemand regen? Ik heb nog was buiten hangen.
Door sam28
Jaa, ik wil heel graag regen!

Wennen aan de hitte doe ik ook wel enigszins. Ik was redelijk gewend aan 25/26 graden terwijl ik normaal niet tegen temperaturen van boven de 20 kan. Dit is van een andere orde, bijna dagelijks 30 graden. :o
Door Laika
koekje schreef:Ik begin ook steeds meer aan de warmte te wennen. Vanmiddag om 4 uur gewoon als vanouds met 3 kinderen in de bakfiets een karrenvracht boodschappen gedaan bij de favoriete budgetsupermarkt. Daarna met 100 kilo bagage (45 kinderen, de rest boodschappen) teruggefiets. Zonder met mijn tong over het asfalt te schrapen. Wel in de eerste versnelling, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik liep pas leeg toen bij thuiskomst ik alle boodschappen mocht uitladen en in de kasten doen en 3 jengelende/huilende/gillende kindertjes had.

45 kinderen :o die waren in de aanbieding zeker ;D
Regen zou fijn zijn.
Door eelke
Laika schreef:45 kinderen :o die waren in de aanbieding zeker ;D
Regen zou fijn zijn.
Haha ja het was twee voor de prijs van een :P
Door doranto
koekje schreef:Ik begin ook steeds meer aan de warmte te wennen. Vanmiddag om 4 uur gewoon als vanouds met 3 kinderen in de bakfiets een karrenvracht boodschappen gedaan bij de favoriete budgetsupermarkt. Daarna met 100 kilo bagage (45 kinderen, de rest boodschappen) teruggefiets. Zonder met mijn tong over het asfalt te schrapen. Wel in de eerste versnelling, maar dat mag de pret niet drukken.

Poeh zeg, dat moet een flinke bakfiets zijn! :o
Door -Annemarie-

Afbeelding

Ik begin ook steeds meer aan de warmte te wennen. Niet dat het lekker is, maar meer een soort van 'je moet wel' en dan valt het best mee. Alleen met die hoge nachttemperaturen is het naar want dan slaap ik slecht nog slechter.

Van mij mag het nu wel tot in september zo blijven, want anders heb ik slecht weer als ik eindelijk op vakantie ga. ;D
Door Siberienne
CindyMayella schreef:Hier is het ondanks de hitte, toch redelijk te vertoeven..... Hondjes hebben het best wel naar hun zin, als we het zo zien ;) .... alle wandelingen doen we onder de bomen, heerlijk in de schaduw.... in de achtertuin hebben we een haak in de grond waar ze aan vast zitten (lijnen zijn 11 en 15 meter) en daar scharrelen ze als wij er ook zijn.... op de heenweg hebben ze beiden in 1 mand gelegen in de auto en volgens mn man waren ze rustig.... vanmiddag gaan we nog verder het bos in met ze, een wat langere wandeling..... al met al valt hetvmee heel erg mee hoe de hondjes zijn, reageren etc :) .... nog 2 daagjes te gaan :) ... wat zullen ze het saai vinden om straks weer in de bebouwde kom te lopen, zonder de konijntjes, eekhoorns etc :D ;D .....

Fijn Cindy, geniet ervan!

Ik ben ook weer thuis, de hitte gaat wel maar wat is alles toch drooooooog, zo verdrietig al die verdroogde en verdorde planten overal, helemaal gele grasvelden, het is echt net zuid Frankrijk ....
FADD9E03-89B3-4D1B-82E7-78BA08214264.jpeg
FADD9E03-89B3-4D1B-82E7-78BA08214264.jpeg (972.12 KiB) 4848 keer bekeken
Twee Huskies in het geel... dit pad nog nooit zo droog gezien. Voordeel; Spot komt wel goed aan in gewicht op het moment ;)
Nadeel; de heren blijven verharen.. de plukken steken eruit bij Shadow
Door Kaio
Ja joh alles oker geel, zelfs de zonnebloemen geven het op :o
De keren dat we in zuid Frankrijk waren was het toch wel groener ;D . Maar die hebben wat meerbeplanting die er wel voor gemaakt is
Door constance.blokzijl
Zo ik heb de laatste was van vandaag buiten gehangen. Ik verwacht wel regen nu dus.

Morgen weer op tijd eruit; zorgen dat het wat koeler wordt in huis.

Zelfs Lola kan beter met de warmte overweg. Normaal heeft zij er echt last van (hoe ouder ze is geworden hoe slapper de haar gehemelte werd en dus moeilijker ademhalen zeker met warmte)
Tot nu toe was haar koelband echt nodig vorige week, deze week red ze het nog prima zonder
Door Angelique
Ik heb bijna geen was om buiten te hangen. Continu in hemdje en korte broek lopen wil die machine niet vullen :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Angelique schreef:Ik heb bijna geen was om buiten te hangen. Continu in hemdje en korte broek lopen wil die machine niet vullen :biggrin2:
Haha, dat probleem bestaat hier ook, geen idee wanneer ik voor t laatst sokken aan heb gehad. Maar een vers bed, hondjes verse bedjes met dekbedden die weer ff op 90 graden mogen en bankkleedjes heb ik dus was om vannacht buiten te hangen Afbeelding
Door Anne in Zweden
Hier ook weer een flinke onweersbui met bijbehorende stortregen. Temperatuur nu ergens rond de 17 graden, heerlijk!
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef:Hier ook weer een flinke onweersbui met bijbehorende stortregen. Temperatuur nu ergens rond de 17 graden, heerlijk!
+1 :D

Hoewel de kinders het niet zo tof vonden, de ramen trilden ervan, dat was wat teveel van het goede ::)
Atz daarentegen sliep er gewoon doorheen :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door