Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Pech, alles op 
Bedankt Lizzy!!!!!!!
Ik heb net gebeld met Diervoeders in Zoetermeer en twee matten besteld. Die worden keurig opgestuurd, wat zullen de hondjes blij zijn!
BLIJ MET BARFPLAATS!!!!!

Ik heb net gebeld met Diervoeders in Zoetermeer en twee matten besteld. Die worden keurig opgestuurd, wat zullen de hondjes blij zijn!
BLIJ MET BARFPLAATS!!!!!
Zou t wat voor mensen zijn zo'n mat?
Lijkt me lekker...kouwe billen
Ik vroeg voor de grap of ze ook matten van 200x90 hadden en dat vond die mevrouw helemaal niet raar. Er komen ook mensen om voor zichzelf zo'n mat te kopen, lekker om in de auto in je rug te hebben. De voorraad begon trouwens al aardig te slinken, die matjes verkopen als een dolle!Too schreef:Zou t wat voor mensen zijn zo'n mat?![]()
Pfff doe mij ook maar zo'n mat 
Hier nog een ventilator gekocht via bol.com. Ik hou van Bol!!! Morgen bezorgd!!
Bij de Turkse wonderwinkel stonden ze een ENORME stapel ventilatoren op te stapelen..chery schreef:Hier nog een ventilator gekocht via bol.com. Ik hou van Bol!!! Morgen bezorgd!!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Mijn eerste was is droog.
Heb nu de hoop gevestigd op de tweede was. Wolken genoeg, stevig windje ook, maar nog geen druppel gezien, gevoeld of gehoord.
Heb nu de hoop gevestigd op de tweede was. Wolken genoeg, stevig windje ook, maar nog geen druppel gezien, gevoeld of gehoord.
Worden best wel donkere wolken nu. Ben benieuwdAnne in Zweden schreef:Mijn eerste was is droog.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het waait flink. Zolang de zon niet schijnt, is het best lekker buiten.Kim_S schreef:Worden best wel donkere wolken nu. Ben benieuwd
Morgen maximumtemperaturen van rond de 25 graden verwacht. Kijk, dat begint ergens op te lijken.
Ondertussen keren we nog even terug naar de eerste zonnestralen van dit jaar:
Ik hou van Zweden
Ik dacht, ik ga ff met Atz wandelen, zul je zien dat het dan gaat plenzen. Maar nee hoor, en langer dan 20-30 min wandelen is nu ook niet verstandig
Ik dacht, ik ga ff met Atz wandelen, zul je zien dat het dan gaat plenzen. Maar nee hoor, en langer dan 20-30 min wandelen is nu ook niet verstandig
Regen!!!!!!

Nou het zet niet echt door nog... Understatement 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Nou, heeft dat effe lekker zoden aan de dijk gezet. Not.Kim_S schreef:Regen!!!!!!![]()
![]()
Maar goed, de was hangt nog, dus wie weet wat er allemaal nog uit de lucht komt straks.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jij zegt 't. Bummer.Kim_S schreef:Nou het zet niet echt door nog... Understatement