Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Bedankt Lizzy!!!!!!!
Ik heb net gebeld met Diervoeders in Zoetermeer en twee matten besteld. Die worden keurig opgestuurd, wat zullen de hondjes blij zijn!
BLIJ MET BARFPLAATS!!!!! :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:
Door Too
Zou t wat voor mensen zijn zo'n mat? ::)
Lijkt me lekker...kouwe billen
Door Tanna
Too schreef:Zou t wat voor mensen zijn zo'n mat? ::)
Lijkt me lekker...kouwe billen
Ik vroeg voor de grap of ze ook matten van 200x90 hadden en dat vond die mevrouw helemaal niet raar. Er komen ook mensen om voor zichzelf zo'n mat te kopen, lekker om in de auto in je rug te hebben. De voorraad begon trouwens al aardig te slinken, die matjes verkopen als een dolle!
Door chery
Hier nog een ventilator gekocht via bol.com. Ik hou van Bol!!! Morgen bezorgd!!
Door Too
chery schreef:Hier nog een ventilator gekocht via bol.com. Ik hou van Bol!!! Morgen bezorgd!!
Bij de Turkse wonderwinkel stonden ze een ENORME stapel ventilatoren op te stapelen..
Door Anne in Zweden
Mijn eerste was is droog. >:(

Heb nu de hoop gevestigd op de tweede was. Wolken genoeg, stevig windje ook, maar nog geen druppel gezien, gevoeld of gehoord. :'(
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef:Mijn eerste was is droog. >:(

Heb nu de hoop gevestigd op de tweede was. Wolken genoeg, stevig windje ook, maar nog geen druppel gezien, gevoeld of gehoord. :'(
Worden best wel donkere wolken nu. Ben benieuwd :D
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Worden best wel donkere wolken nu. Ben benieuwd :D
Het waait flink. Zolang de zon niet schijnt, is het best lekker buiten. ::) :D

Morgen maximumtemperaturen van rond de 25 graden verwacht. Kijk, dat begint ergens op te lijken.

Ondertussen keren we nog even terug naar de eerste zonnestralen van dit jaar:

Door Kim_S
Ik hou van Zweden :biggrin2:

Ik dacht, ik ga ff met Atz wandelen, zul je zien dat het dan gaat plenzen. Maar nee hoor, en langer dan 20-30 min wandelen is nu ook niet verstandig ::)
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Regen!!!!!! :D :D :D
Nou, heeft dat effe lekker zoden aan de dijk gezet. Not. ::) Lees ik op Barfplaats dat het hier regent, ik ren naar buiten, denk de tuinmeubels af, is het weer droog. >:(

Maar goed, de was hangt nog, dus wie weet wat er allemaal nog uit de lucht komt straks.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door