Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Too schreef:Zou t wat voor mensen zijn zo'n mat?Ik vroeg voor de grap of ze ook matten van 200x90 hadden en dat vond die mevrouw helemaal niet raar. Er komen ook mensen om voor zichzelf zo'n mat te kopen, lekker om in de auto in je rug te hebben. De voorraad begon trouwens al aardig te slinken, die matjes verkopen als een dolle!![]()
Lijkt me lekker...kouwe billen
chery schreef:Hier nog een ventilator gekocht via bol.com. Ik hou van Bol!!! Morgen bezorgd!!Bij de Turkse wonderwinkel stonden ze een ENORME stapel ventilatoren op te stapelen..
Anne in Zweden schreef:Mijn eerste was is droog.Worden best wel donkere wolken nu. Ben benieuwd![]()
Heb nu de hoop gevestigd op de tweede was. Wolken genoeg, stevig windje ook, maar nog geen druppel gezien, gevoeld of gehoord.
Kim_S schreef:Worden best wel donkere wolken nu. Ben benieuwdHet waait flink. Zolang de zon niet schijnt, is het best lekker buiten.
Kim_S schreef:Regen!!!!!!Nou, heeft dat effe lekker zoden aan de dijk gezet. Not.![]()
![]()
Kim_S schreef:Nou het zet niet echt door nog... UnderstatementJij zegt 't. Bummer.