Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Hebben ze geen kleren aan met lange mouwen dan? Dat fungeert bij ons altijd als snotlap 
Oh ja, nu kan ik ook wel zeggen 'het heerst' want dat heb ik al vanaf meerdere kanten meegekregen deze week.koekje schreef:3 verkouden kindertjes. Niet heel ziek verder, wel vervelend. En alle3 het weigeren om een zakdoekje te gebruiken, want mama fungeert ook als grote snotlap.
- CindyMayella
- 5-sterren

1 kind in problemen met zichzelf (ja, ik heb al een afspraak met de huisarts), huwelijk staat echt op knallen en ikzelf???? Ach, we gaan door tot het bittere eind
...... en nee, dit is een openbaar forum, dus ik ga er verder niet op in
....
CindyMayella schreef:1 kind in problemen met zichzelf (ja, ik heb al een afspraak met de huisarts), huwelijk staat echt op knallen en ikzelf???? Ach, we gaan door tot het bittere eind...... en nee, dit is een openbaar forum, dus ik ga er verder niet op in
....
- CindyMayella
- 5-sterren

Dank je wel- pien - schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:3 verkouden kindertjes. Niet heel ziek verder, wel vervelend. En alle3 het weigeren om een zakdoekje te gebruiken, want mama fungeert ook als grote snotlap.
Zo'n veelzijdige taak hé, dat moeder zijn
Beterschap voor de koters Koek!
Sterkte ermee CindyMayella
Mild & luxe klaagje.. ik mag naar de yoga maar mijn lijf is nog zo moehoe en het hoofd moppert dat 4 uurtjes slapen echt te weinig is
Dus nou hoop ik voor die andere mensen dat het geen heel volle les is....
Je mag Kaela wel lenen. Die heeft vanmorgen met me mee gedaan met Yoga en daar wordt je heel vrolijk van!Too schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mild & luxe klaagje.. ik mag naar de yoga maar mijn lijf is nog zo moehoe en het hoofd moppert dat 4 uurtjes slapen echt te weinig is
Dus nou hoop ik voor die andere mensen dat het geen heel volle les is....![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kaela schreef:Je mag Kaela wel lenen. Die heeft vanmorgen met me mee gedaan met Yoga en daar wordt je heel vrolijk van!
Zo goed kan ik niet multi taskenSiberienne schreef:![]()
![]()
waar is het filmpje????
![]()
Ze heeft zo’n beetje overal gezeten, mijn schouders, mijn rug, mijn buik, op mijn knieen toen ik op mijn rug lag en ze was op weg naar mijn tenen toen de houding afgelopen was
Maar dat hoort in het gelukstopic thuis hoor, was zo gezellig!
SterkteCindyMayella schreef:1 kind in problemen met zichzelf (ja, ik heb al een afspraak met de huisarts), huwelijk staat echt op knallen en ikzelf???? Ach, we gaan door tot het bittere eind...... en nee, dit is een openbaar forum, dus ik ga er verder niet op in
....
Mijn klaagje: moet die verrekte badkamer poetsen maar de zin ervoor is helemaal nergens te vinden
Bleh
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Sterkte CindyMayella

+1000!Siberienne schreef:![]()
![]()
waar is het filmpje????
![]()
- pearlsofpassion
- Moderator
Net begrafenis gehad.
Kerngezonde sportieve gast, 34 jaar oud. Hartslagaderbreuk...
3 jaar getrouwd, zoontje van een half jaar.
Zo ontzettend veel plannen die gewoon van het ene moment op het andere verdwenen zijn.
Zijn vrouw is een nicht van mijn man.
Ik kan me nog niet beginnen voorstellen wat dit voor haar betekent.
Kerngezonde sportieve gast, 34 jaar oud. Hartslagaderbreuk...
3 jaar getrouwd, zoontje van een half jaar.
Zo ontzettend veel plannen die gewoon van het ene moment op het andere verdwenen zijn.
Zijn vrouw is een nicht van mijn man.
Ik kan me nog niet beginnen voorstellen wat dit voor haar betekent.