Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:3 verkouden kindertjes. Niet heel ziek verder, wel vervelend. En alle3 het weigeren om een zakdoekje te gebruiken, want mama fungeert ook als grote snotlap.Oh ja, nu kan ik ook wel zeggen 'het heerst' want dat heb ik al vanaf meerdere kanten meegekregen deze week.
CindyMayella schreef:1 kind in problemen met zichzelf (ja, ik heb al een afspraak met de huisarts), huwelijk staat echt op knallen en ikzelf???? Ach, we gaan door tot het bittere eind...... en nee, dit is een openbaar forum, dus ik ga er verder niet op in
....
koekje schreef:3 verkouden kindertjes. Niet heel ziek verder, wel vervelend. En alle3 het weigeren om een zakdoekje te gebruiken, want mama fungeert ook als grote snotlap.
Too schreef:Je mag Kaela wel lenen. Die heeft vanmorgen met me mee gedaan met Yoga en daar wordt je heel vrolijk van!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mild & luxe klaagje.. ik mag naar de yoga maar mijn lijf is nog zo moehoe en het hoofd moppert dat 4 uurtjes slapen echt te weinig is
Dus nou hoop ik voor die andere mensen dat het geen heel volle les is....![]()
Kaela schreef:Je mag Kaela wel lenen. Die heeft vanmorgen met me mee gedaan met Yoga en daar wordt je heel vrolijk van!
Siberienne schreef:Zo goed kan ik niet multi tasken![]()
![]()
waar is het filmpje????
![]()
CindyMayella schreef:1 kind in problemen met zichzelf (ja, ik heb al een afspraak met de huisarts), huwelijk staat echt op knallen en ikzelf???? Ach, we gaan door tot het bittere eindSterkte...... en nee, dit is een openbaar forum, dus ik ga er verder niet op in
....
Siberienne schreef:+1000!![]()
![]()
waar is het filmpje????
![]()