Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ja, ik ga mijn voeten vanavond maar eens vertroetelen. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik nu verder moet qua schoenen.... Het lijkt wel of ik op de normale schoen nu al niet meer goed kan lopen maar de hele dag op barefootshoes lijkt ook wat zwaar te vallenIk denk dat je nog heel erg in de opbouwfase zit, en dat die bij jou ook langer duurt omdat je zulke gecompliceerde pootjes hebt, waarbij overbelasting al snel op de loer ligt. Maar ja, je kunt ook niet gewoon op je kont gaan zitten de rest van de dag, om bij te komen van het bf-lopen. Lastig hoor.
Lizzy schreef:Oh, dat is nog niet zo heel lang! Jeetje, dan heb je in korte tijd toch wel heel veel bereikt zeg!!!!Ja, ik ben zelf ook blij verrast! Ik heb een zittend beroep dus ben niet gewend 5 uur lang echt letterlijk alleen maar te staan en te lopen. Het grappig was: toen de bezoekers weg waren en ik eindelijk kon gaan zitten, waren mijn benen wel even heel vermoeid, maar mijn voeten nog steeds niet. Ik had bij thuiskomst ook niet de neiging mijn schoenen uit te gooien, ze zitten gewoon zo fijn. Ik heb ze nu wel uit gedaan, en nu voelt het alsof mijn enkels de hele dag een workout hebben gehad. Geen pijn, geen vermoeidheid, maar wel het gevoel dat ze flink gewerkt hebben. Voelt heerlijk!
Lizzy schreef:Ik heb of hele dikke vingers () of mijn tenen kunnen echt niet ver uit elkaar maar dit kan ik niet hoor! Past nie
fransbulletje schreef:Om echt goed te kunnen wennen aan barefoot denk ik toch een paar "echte" schoenen nodig te hebben.
De Leguano ballerina's lopen heerlijk maar merk dat als ik buiten met de honden wandel ik het gevoel heb op mijn sokken te lopen.
Als Oliver begint te trekken sta ik toch wat minder stevig dan op mijn normale schoenen![]()
![]()
![]()
Dus even rondgekeken en 2 leuke modellen gevonden maar kan niet kiezen![]()
Zacht leer met inlegzool van kurk Gedeelte suede en 2 kleuren veters Beide kan ik voorlopig doordragen.
fransbulletje schreef:Voorlopig hou ik het even bij mijn Leguano's, eerst kijken hoe het barefoot bevalt voor ik de kast vol heb staan met nieuwe schoenen![]()
Voor de winter nieuwe laarzen en schoenen nodig dus komende maanden mooi tijd om uit te testen wat het gaat worden, en mijn voeten sterker maken.
Leuke aanbiedingen hou ik natuurlijk wel in de gaten![]()
![]()
fransbulletje schreef:Om echt goed te kunnen wennen aan barefoot denk ik toch een paar "echte" schoenen nodig te hebben.Ik kies liever of volledig leer zodat het te behandelen is of volledig stof zodat het te wassen is. Half leer/ half stof heb ik minder prettige ervaringen mee. Maar ik vind de onderste van Lizard wel veel mooier.
De Leguano ballerina's lopen heerlijk maar merk dat als ik buiten met de honden wandel ik het gevoel heb op mijn sokken te lopen.
Als Oliver begint te trekken sta ik toch wat minder stevig dan op mijn normale schoenen![]()
![]()
![]()
Zacht leer met inlegzool van kurk Gedeelte suede en 2 kleuren veters Beide kan ik voorlopig doordragen.
Kaio schreef:![]()
![]()
![]()
Sorry kon het niet laten, je bent bijna net zo erg als ik
![]()
fransbulletje schreef:Om echt goed te kunnen wennen aan barefoot denk ik toch een paar "echte" schoenen nodig te hebben.Ik vind de laatste erg leuk! En nee, ik kan ook niet zo,goed op mijn mini sandaaltjes wandelen met spot. Beetje grip is dan wel fijn
![]()
![]()
Zacht leer met inlegzool van kurk
elina-chestnut_4w653h510 (1).png
Gedeelte suede en 2 kleuren veters
34287170_944136615748414_6465877976260018176_n.jpg
lizard-leaf-evo-women-h5-blue.jpg
Beide kan ik voorlopig doordragen.