Mandarijn schreef:Man was bij kennis, maar hij was flink in de war. Hij had wel een hoofdwond die bloedde en hij is bij kennis naar het ziekenhuis gebracht. Ik kreeg het via het nieuws van L1 op tv te horen. Dus was geschrokken.
Heb vanavond al gesproken met collega's vd brandweer om mijn ei kwijt te kunnen. Ik was bij het ongeval gestopt als burger. Omstanders wisten zich geen raad en ik heb handschoenen in de auto liggen voor als we opgepiept worden bij reanimaties. Dus ik kon die man helpen en zijn hoofd ondersteunen.
Ja, daar schrik je wel van als je dat op zo'n manier hoort. Fijn dat je bij je collega's terecht komt. Zulke akelige dingen komen natuurlijk wel vaak voor bij de brandweer, dus dan begrijpt iedereen je ook wel goed omdat ze weten hoe het is denk ik.
Is het al een beetje gezakt?
Eigen klaag; cv keten is weer stuk. Het is denk ik weer de driewegklep, dat was 1,5 jaar geleden ook. Dus nu is de stekker eruit, want anders blijft ie loeien. Wat op zich geen probleem is want we hebben een houtkachel, het is alleen irritant met douchen, dan moet de stekker erin, maar zodra de warm water kraan uit staat gaat ie als een malle verwarmen en is het al snel 23 graden in huis, beetje overdreven. Dus dat is de stekker erin, snel de kraan open, douchen, heel snel afdrogen, dan naar zolder rennen om de stekker er weer uit te doen. En warm water om te poetsen ofzo via de waterkoker.
Nu wachten tot de monteur opbelt.