Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

QueenB hier:
Ik draai al wat jaartjes mee en dit is mijn tiende kerst bij mijn dienaren. Afgelopen week zag ik ze druk in de weer met cadeautjes onder de boom leggen en het rook heerlijk.
Vanochtend was het dan eindelijk zo ver!
Ik ben gek op cadeautjes uitpakken dus daar ging ik dan, het knisperende papier scheurde ik voorzichtig van het cadeautje af , toen kwam er opeens een piep geluid uit. Die domme schijnzus van me stond gelijk met haar neus erbovenop dus ik ging rustig door.
Toen ik halverwege was wist ik het zeker, wat een er kerst! Er zat een speeltje in , niks eetbaars maar een pluche varken wat denken die dienaren we niet?
Ik heb het gewoon laten liggen en die ander heeft het toen uitgepakt en ging er mee spelen, echt ze is zo’n schande voor ons nobele ras.
0C8B4AFB-F33A-4574-84ED-5628A827BBA2.jpeg
0C8B4AFB-F33A-4574-84ED-5628A827BBA2.jpeg (1.85 MiB) 2600 keer bekeken
MarijeEnBoomer schreef:QueenB hier:
Ik draai al wat jaartjes mee en dit is mijn tiende kerst bij mijn dienaren. Afgelopen week zag ik ze druk in de weer met cadeautjes onder de boom leggen en het rook heerlijk.
Ik ben gek op cadeautjes uitpakken dus daar ging ik dan, het knisperende papier scheurde ik voorzichtig van het cadeautje af , toen kwam er opeens een piep geluid uit. Die domme schijnzus van me stond gelijk met haar neus erbovenop dus ik ging rustig door.
Toen ik halverwege was wist ik het zeker, wat een er kerst! Er zat een speeltje in , niks eetbaars maar een pluche varken wat denken die dienaren we niet?
Ik heb het gewoon laten liggen en die ander heeft het toen uitgepakt en ging er mee spelen, echt ze is zo’n schande voor ons nobele ras.

Echt he, doodzielig voor die hond :'( . De kerstpech straalt er vanaf :'(
Hahahaha, dat hoofd ;D ;D ;D
Het afgelopen jaar was een bijzonder jaar, zo met ineens maar alleen Joep. Je denkt, je leert elkaar dan nog beter kennen. Maar dit had ik niet gedacht! Blijkt hij helemaal geen golden retriever te zijn, maar een herdershond!Afbeelding
MarijeEnBoomer schreef:QueenB hier:
Ach jeetje, de kerstmishorror!Afbeelding
Ik hoop dat je baasjes er alles aan proberen te doen om dit goed te maken.
Een dikke knuffel van Charlie Queen B. Afbeelding
https://youtu.be/uPjHrgVqJ0k
Een half jaar oude Podenco pup stl laten zitten voor foto?? Dat lukt dus niet... Ik probéér t niet eens :biggrin2:
Maar het geluk dat je voelt als je ziet dat je 6-jarige trauma-meisje het nieuwe meisje accepteert, is groot :)
Toch wat foto's, maar kiezen kan ik niet :-\ Niet om mee te doen, maar gewoon een impressie geven van twee Spaanse meiden die niets heerlijker vinden dan een pak Hollandse sneeuw :sneeuwpop: (Nou ja, een barfhap is nóg lekkerder dan :biggrin2: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op di 26 dec 2017, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo lieve mensen, de kerst is weer voorbij! Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige kerst hebben gehad :-* ! Vandaag tot 12 uur kunnen er nog foto's in worden gestuurd maar dan sluiten we de inzendingen! Voor wie mee heeft gedaan: stik leuk, dank je wel :-* ! En nu afwachten wie er gekozen wordt tot winnaar van deze wedstrijd, ik ben heel benieuwd!

(stem topic volgt).
Nog even op de valreep, ons heerlijke meisje die zoveel jaar met allergieen en lyme heeft getobd. En nu zo lekker in haar vel zit, vrolijk is en we steeds meer het meisje krijgen te zien die ze is. Ze is nu 9 en ik hoop dat ze de rest van haar leventje zich zo heerlijk mag voelen als nu het geval is
690C6719-DD27-4E2C-B01E-0E975A8A51AD.jpeg
690C6719-DD27-4E2C-B01E-0E975A8A51AD.jpeg (540.44 KiB) 2394 keer bekeken
ellenned schreef:Nog even op de valreep, ons heerlijke meisje die zoveel jaar met allergieen en lyme heeft getobd. En nu zo lekker in haar vel zit, vrolijk is en we steeds meer het meisje krijgen te zien die ze is. Ze is nu 9 en ik hoop dat ze de rest van haar leventje zich zo heerlijk mag voelen als nu het geval is

690C6719-DD27-4E2C-B01E-0E975A8A51AD.jpeg
Wow, wat een mooie foto! En vol levenslust, geweldig :-* . Ik hoop met je mee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door