Lizzy schreef:Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik de eerste foto echt het allerleukst vindIk vind dat niet erg, maar Charlie?![]()
![]()
![]()
. Charlie met een hanenkam
![]()
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik de eerste foto echt het allerleukst vindIk vind dat niet erg, maar Charlie?![]()
![]()
![]()
. Charlie met een hanenkam
![]()
![]()
MarijeEnBoomer schreef:QueenB hier:Echt he, doodzielig voor die hond
Ik draai al wat jaartjes mee en dit is mijn tiende kerst bij mijn dienaren. Afgelopen week zag ik ze druk in de weer met cadeautjes onder de boom leggen en het rook heerlijk.
Vanochtend was het dan eindelijk zo ver!
Ik ben gek op cadeautjes uitpakken dus daar ging ik dan, het knisperende papier scheurde ik voorzichtig van het cadeautje af , toen kwam er opeens een piep geluid uit. Die domme schijnzus van me stond gelijk met haar neus erbovenop dus ik ging rustig door.
Toen ik halverwege was wist ik het zeker, wat een er kerst! Er zat een speeltje in , niks eetbaars maar een pluche varken wat denken die dienaren we niet?
Ik heb het gewoon laten liggen en die ander heeft het toen uitgepakt en ging er mee spelen, echt ze is zo’n schande voor ons nobele ras.
0C8B4AFB-F33A-4574-84ED-5628A827BBA2.jpeg
MarijeEnBoomer schreef:QueenB hier:Ach jeetje, de kerstmishorror!
Ik draai al wat jaartjes mee en dit is mijn tiende kerst bij mijn dienaren. Afgelopen week zag ik ze druk in de weer met cadeautjes onder de boom leggen en het rook heerlijk.
Vanochtend was het dan eindelijk zo ver!
Ik ben gek op cadeautjes uitpakken dus daar ging ik dan, het knisperende papier scheurde ik voorzichtig van het cadeautje af , toen kwam er opeens een piep geluid uit. Die domme schijnzus van me stond gelijk met haar neus erbovenop dus ik ging rustig door.
Toen ik halverwege was wist ik het zeker, wat een er kerst! Er zat een speeltje in , niks eetbaars maar een pluche varken wat denken die dienaren we niet?
Ik heb het gewoon laten liggen en die ander heeft het toen uitgepakt en ging er mee spelen, echt ze is zo’n schande voor ons nobele ras.
Angelique schreef:Laat ze maar lachen hoor Charlie, jij zit iig spik en span naast de boom. Niet in de krib vlaggen héDat zou ik nooit doen........ of ze moeten mij nog een keer voor paal zetten zo op internet.
ellenned schreef:Nog even op de valreep, ons heerlijke meisje die zoveel jaar met allergieen en lyme heeft getobd. En nu zo lekker in haar vel zit, vrolijk is en we steeds meer het meisje krijgen te zien die ze is. Ze is nu 9 en ik hoop dat ze de rest van haar leventje zich zo heerlijk mag voelen als nu het geval isWow, wat een mooie foto! En vol levenslust, geweldig
690C6719-DD27-4E2C-B01E-0E975A8A51AD.jpeg