Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Border Bandit
Ja, die heb ik. Hij staat nog steeds op: de bezorger is onderweg naar u. Onze excusses dat hij wat later is, hij kan elk moment komen.

Nou, het is nu bijna 21.00, ik geloof er niks van dat die vandaag nog komt. :(
Hopelijk komen ze morgenochtend, dan kan ik Bandit meteen die poeder geven!

Maar ik vind het niet netjes, dat ze het niet even aanpassen op internet. De bezorger zal zich toch wel ergens afmelden of zo.
Als ze er om 19.00 op gezet hadden: het pakketje komt morgen, had ik nog even lekker weg kunnen gaan met Bandit. Nu heeft hij wel heel veel beweging gemist, ik wacht al vanaf 15.00. :(
Door eelke
Border Bandit schreef:Ja, die heb ik. Hij staat nog steeds op: de bezorger is onderweg naar u. Onze excusses dat hij wat later is, hij kan elk moment komen.

Nou, het is nu bijna 21.00, ik geloof er niks van dat die vandaag nog komt. :(
Hopelijk komen ze morgenochtend, dan kan ik Bandit meteen die poeder geven!

Maar ik vind het niet netjes, dat ze het niet even aanpassen op internet. De bezorger zal zich toch wel ergens afmelden of zo.
Als ze er om 19.00 op gezet hadden: het pakketje komt morgen, had ik nog even lekker weg kunnen gaan met Bandit. Nu heeft hij wel heel veel beweging gemist, ik wacht al vanaf 15.00. :(
Het kwam vanavond op de radio dat postnl vandaag 50.000 pakjes die bezorgd hadden moeten worden, niet kunnen bezorgen wegens de sint-drukte.

Wellicht werkt er een bezorger over die normaal gesproken om 19.00 wel klaar is ofzo. Ik hoop het voor je, dan is het wachten tenminste de moeite geweest. (ik laat daarom het liefst mijn pakketjes meteen naar zo'n punt gaan, en dan het liefst de karwei, die is tot 21.00 open dus dan kan ik er na mijn werk gewoon terecht, ik haaaat wachten op pakketjes).
Door Border Bandit
eelke schreef:Het kwam vanavond op de radio dat postnl vandaag 50.000 pakjes die bezorgd hadden moeten worden, niet kunnen bezorgen wegens de sint-drukte.

Wellicht werkt er een bezorger over die normaal gesproken om 19.00 wel klaar is ofzo. Ik hoop het voor je, dan is het wachten tenminste de moeite geweest. (ik laat daarom het liefst mijn pakketjes meteen naar zo'n punt gaan, en dan het liefst de karwei, die is tot 21.00 open dus dan kan ik er na mijn werk gewoon terecht, ik haaaat wachten op pakketjes).
Het was misschien beter geweest om hem op een afhaalpunt te bezorgen. Goede tip voor de volgende keer.
Nou, ik heb nog steeds niks!
Je zou verwachten dat alles wat ze niet hebben kunnen bezorgen, de volgende OCHTEND bezorgt gaat worden. Maar nee hoor, ik sta weer ingedeeld aan het eind van de middag. :(

Tje, waarom moeten al die mensen nou precies 1 week vóór sinterklaas hun pakjes laten bezorgen? Net nu ik er medicijnen bij heb zitten.... ::)
Door Eef+Stippels
Als ik wegga terwijl ik een pakketje verwacht, hang ik een briefje op de voordeur, of ze het bij de deur willen leggen of anders (soms willen/mogen ze dat niet) bij de buren willen afgeven. Dan kun je tenminste gewoon met de hond(en) weg.
Door eelke
Border Bandit schreef:Het was misschien beter geweest om hem op een afhaalpunt te bezorgen. Goede tip voor de volgende keer.
Nou, ik heb nog steeds niks!
Je zou verwachten dat alles wat ze niet hebben kunnen bezorgen, de volgende OCHTEND bezorgt gaat worden. Maar nee hoor, ik sta weer ingedeeld aan het eind van de middag. :(

Tje, waarom moeten al die mensen nou precies 1 week vóór sinterklaas hun pakjes laten bezorgen? Net nu ik er medicijnen bij heb zitten.... ::)
Kun/kon je het niet bij die track and trace aanpassen dan? Normaal kan dat wel, als de eerste bezorgpoging mislukt is. Maar postnl bezorgd altijd bij de buren, mits anders aangegeven.
Door Border Bandit
Ik moet zeggen dat ik niet zo heel veel ervaring heb met post.nl.
Tot gisteravond laat stond hij nog op: de bezorger is wat later, maar komt vandaag nog. Ik verwacht dat ik dan ook niks kon aanpassen.
Vanochtend ben ik opnieuw ingedeeld, dus mijn pakje zit al in de wagen. Dan kan je volgens mij het bezorgmoment ook niet meer aanpassen.

Ik heb gisteravond inderdaad een briefje bij de deur gehangen. Dat als ik niet open kan doen, of ze het pakje bij de deur willen achterlaten. Dat er medicijnen in zitten die vandaag ingenomen moeten worden!
Het staat hier heel veilig bij de deur, dat kan wel.

Als het nou maar bezorgd wordt vandaag, dan vind ik het wel goed. Bandit heeft dat spul echt nodig!
Door koekje
Hier ook hoor. Ik had afgelopen weekend en maandag ook nog even lekker online zitten winkelen. Black friday van een heel weekend en cyber monday. En hier en daar ook wat kortingscodes.
Dit weekend had ik een pakje bij een speelgoedwinkel besteld. Die bleken ineens te leveren met GLS. Daarvan zit het depot in Goes ofzo, dus wel zo fijn als ik dat zelf kon aanpakken. En dingen in voor in de zak van sinterklaas, dus liever ook niet terugsturen. Het zou dinsdag komen. Aangezien GLS hier alleen 's ochtends vroeg levert, had ik gisteren expres geen boodschappen gedaan toen ik V naar school had gebracht. Mn pakje is net bezorgt, track&trace zei dat het nog ergens in Enschede was en ook in die contreien afgeleverd.
Ander pakje is een doos luierbroekjes. Grote doos voor een klein prijsje. Ook die zijn nodig, want V heeft een zetje nodig om ook op school zindelijk te raken. Die dingen kan ik ook in de winkel kopen, maar geen 116 stuks van pampers zelf voor 30 euro. Die doos zou tussen 11 en 15 komen, met dhl.
Een ander pakje is vandaag pas verzonden. Dat is van een kleine webwinkel en ik weet dat die niet overdreven snel zijn met bestelling klaarmaken. Ik verwacht het morgen, met postnl.
En dan nog een pakje, maar daar is niet alles van op voorraad. Geen idee van welke bezorger. Het zou wel leuk zijn als het voor aanstaande dinsdag zou komen, dan hebben meneer en ik ook wat in de zak van sinterklaas ::)
Door Zuzanna
Succes met alle pakjes stress!

Wij hadden er van het weekend ook last van. Zouden zaterdag drie pakketjes binnen krijgen. Twee thuis en één had ik naar de winkel waar mijn vriend werkt laten sturen, daar is onder werktijd (veel) vaker iemand aanwezig dan thuis (ik wist niet wanneer deze bezorgd zou worden).

Nou... zaterdag de hele dag zitten wachten op pakjes die niet kwamen. Maandag werd het één bij de buren afgeleverd. Die kwamen het heel lief zelf brengen 's avonds. Nr 2 duwde een briefje in de bus dat ze het de dag erna (gisteren) nogmaals zouden proberen op dezelfde tijd. Of we konden de tijd/locatie aanpassen - Not! Dat werkte niet. Dus mijn vriend bellen en het is handmatig aangepast en gisteren avond bezorgd.

Pakketje nr 3 dat zaterdag bij de winkel bezorgd zou worden, werd niet zaterdag bezorgd want PostNL gaf aan dat de winkel dan gesloten is. O? Fijn dat jullie proberen mee te werken, maar die is gewoon open hoor. Er komen regrlmatig op zaterdag mensen van PostNL langs in die winkel? :o

Maar dat is dus maandag bezorgd. En mijn klaag daarover: in dat pakket zaten de nieuwe (custom made) halsband en riem voor Ziva. Ik had alles helemaal naar wens opgegeven. En ze zijn prachtig! Super kwaliteit leer, prachtig gestikt, naam er mooi op en geen spelfouten daarin. Echt enorm tevreden! Tot ik zag dat er voor de halsband en riem een verschillend lettertype gebruikt is. Controleren, nee, op de pakbon staat toch echt wat wij dachten opgegeven te hebben. Mijn vriend bellen. 'Ja de riem is te smal voor dat lettertype dus dat veranderen we altijd'.

:???: Verander de opties dan? Of geef dat dan even aan als je ziet dat iemand dat lettertype bestelt op de riem?? Daar betaal ik geen 100+ euro voor!

Dus nu hebben we een super mooie halsband en riem die helaas nog niet precies zijn zoals we dat willen. Maar er valt niets aan te veranderen helaas. Ik moet er nog even mee in het reine komen.
Door Ronald
Maar weer eens wat mensen over de riedel gekregen.

Vanmorgen ziekenhuisbezoekje (ach ja...) om te kijken of mijn bloeddruk een beetje stabiel was. Nou... dat was best wel een uitdaging.

Ik weet nu dat een bloeddruk van 36 over 28 niet echt gezond te noemen is... ::)

Dus vanmiddag maar weer gebeld met cardiologie. Ja meneer, de cardioloog zit helemaal vol!
Dus ik: en als Willem Alexander nu komt?
Ja, dan is er wel plek.
Mooi. Willem Alexander komt niet. Kan ik zijn plekje krijgen?

Nu maar wachten of en wanneer de cardioloog belt...
Door Eef+Stippels
Jeetje Ronald, ze zijn lekker bezig daar :-X
Hopelijk krijg je de plek van Willem Alexander ;D

Ik klaag graag mee over PostNL >:( Ze zouden vanavond mijn gekoelde boodschappen bezorgen, maar ik checkte zojuist voor de zekerheid de Track&Trace nog even :cool: blijkt dat ze pas morgen komen! Bewaren ze de boel vannacht wel gekoeld dan????
Door Border Bandit
Het is 18.00 geweest en nog steeds geen medicijnen.
Ik bel postnl: 32 wachtenden voor mij. >:(

Vanmiddag al gebeld.
Ik moest na 18.00 terugbellen. Ben benieuwd....

Ik heb een vrouw aan de lijn die zo slecht nederlands spreekt dat ik haar nauwelijks kan verstaan.
Ze gaat de vervoerder bellen of zo, ik wacht al bijna 5 minuten.

In totaal hang ik al 20 minuten aan de lijk! ting-ting-ting, daar verdwijnen mijn telefoontikken...

Ik krijg haar weer even aan de lijn. "Ik zie op mijn scherm dat hij vandaag echt bezorgd gaat worden."
Ja, dat stond er gister ook, maar er wordt niks bezorgt....

Ze gaat wéér iemand proberen te bellen.

Dit noemen ze klantenSERVICE..

En Bandit moet weer naar de wc. Duimen dat hij het nog even volhoudt!!

Zo, bijna een half uur later weet mevrouw te melden dat ze geen contact meer kan opnemen met de vervoerder. Dan had ik voor 16.00 moeten bellen!? Tuurlijk, haar collega zei dat ik na 18.00 moest bellen.
Ze weten daar niet wat voor en achter is!

Ondertussen dus wéér geen medicijnen!!!
Door Border Bandit
Dit moet eigenlijk in het geluk-topic, maar dan snapt niemand er meer iets van! :)

De bel ging net: de bezorger!!
Bandit meteen een stuk vlees gegeven mét kruiden.

Nou maar hopen dat het supersnel werkt! Dat verdient Bandit wel! :)

Voor de zekerheid ga ik er vannacht toch nog een keer met hem uit. Hopelijk wordt dit de laatste onderbroken nacht voor heeeeel lang! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door