Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Ik heb nog steeds huizenstress. Ik haat in zo’n treintje te zitten waarbij je afhankelijk bent van mensen met datums voor overdracht... Ons maakt de datum geen bal uit; de mensen van wie wij kopen doen nu wat lastiger... zij hadden aangeven het liefst in februari passeren; maar als het eerder moest januari of begin februari was dat wel te overleggen. Onze koper huurt nu een pietluttig huisje voor heel erg veel geld, dus die wil het liefste eind januari in ons huis. Dat snap ik; dat scheelt een maand huur... Contact op genomen met onze verkopers; de mensen van wie zij het weer kochten hadden een camper en vonden het geen probleem om de huisraad op te slaan en rond te gaan toeren in de camper, dus zou geen probleem zijn was gezegd. Komen wij met of de overdracht dan inderdaad misschien naar begin februari kan of nog veel liever half januari, onze koper wil er dan graag in...Verschrikkelijk, dat gedoe
Krijgen we te horen; oh maar dat gaat allemaal zo snel, en dan moeten we verhuizen en het huis uit! Euh.... ik weet niet, je hebt de keet verkocht wat dacht je dan???? Oeh ik kan daar zo niet tegen!!! En manlief nog minder...
Afgelopen weekend nog maar eens gesproken met ze en zaadje geplant dat we toch echt half februari de sleutel echt willen.... Moeilijk, moeilijk ze hadden eigenlijk bedacht om 7 februari te verhuizen, en hadden daar toch wel een week voor nodig bla, bla, bla..
Vanmorgen met onze makelaar contact opgenomen dat de datum van passeren 15 februari wordt, niet eerder. Hij zei dat hij dit dus heel vaak hoorde, ik kan daar niet bij. Je verkoopt toch omdat je weg wil/gaat? Ik vermoed dat wij pas in maart in ons nieuwe huis kunnen, dus we kunnen alles 2x vasthouden en ik moet maar eens ff op zoek naar een bungalowtje voor een week of 2 a 3....
Angelique schreef:^^Echt...zo'n gelukzalig moment wanneer je met sleutel bij de notaris vertrekt. Voor die tijd sucks alles. Hou volPfff, ik zal zo blij zijn als die dag komt! Volgende keer koop ik weer nieuw, geen gezeik met verkopers!
Eef+doggies schreef:Stom is dat toch? Helemaal als het leeg staat, waar doen je dan moeilijk over?
Verschrikkelijk, dat gedoe![]()
Hier deden de verkopers ook zo moeilijk, terwijl het huis al leeg stond!![]()
Sterkte ermee!
constance.blokzijl schreef:Stom is dat toch? Helemaal als het leeg staat, waar doen je dan moeilijk over?Dat is zeker waar!
De makelaar die wij hebben ken ik nog van vroeger, we hebben samen gevolleybald en dat praat toch ff anders. Die zei al dat veel mensen er toch op een of andere manier moeite mee hebben om afstand te doen van hun huis.
Maar goed, ik leg me er bij neer. Ik moet het maar van de zonnige kant bekijken, 2 of 3 weken in een bungalow op de Veluwe is voor de hondjes niet verkeerd....
constance.blokzijl schreef:Pfff, ik zal zo blij zijn als die dag komt! Volgende keer koop ik weer nieuw, geen gezeik met verkopers!Dan zit je inderdaad niet met verkopers maar wel met onzekere oplevering wat weer zijn eigen problemen kent