Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Tjonge ml heeft amper een dagje weekend, moet morgen om 6 uur al naar vliegveld gaan rijden, mogen we nu een andere auto regelen, spiegel lag er zowat af >:( geen briefje, verder ook geen schade, geen krasje niks, bedenk ik net he we hebben ingeklapte spiegels......dat kan eigenlijk alleen zo goed als met opzet :-X >:(
Leuk al in een extra kort weekend .
Door Zuzanna
We zouden vandaag naar het bos gaan maar we zitten nog steeds op een pakket met koffie te wachten wat voor drie uur bezorgd zou worden zei mijn vriend. Nou het is er nog steeds niet en mijn vriend geeft zojuist toe dat hij dat van 3 uur niet zeker weet. We zitten ons hier te vervelen, kunnen zelfs niet een stuk gaan wandelen met zn allen en ik lust niet eens koffie >:(
Door hannabelgje
Zit je eerst met drie katten gezellig op schoot op de bank. Nummer 3 vindt zijn plekje ff niet meer lekker dus gaat eraf. Nummer 1 en 2 blijven lekker liggen. Besluit na 5 minuten nummer 3 dat het op schoot toch gezelliger was en springt van een flinke afstand bovenop de berg op schoot liggende katten. Die krijgen een hartinfarct en klauwen hun weg van schoot met dikke staarten. De schade valt gelukkig mee nu het koud is in huis. Alleen een kras op mijn pols. Wat is die kleine toch een brokkenpiloot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Zuzanna
De bus kwam niet opdagen. Heb tien minuten in regen, kou en wind staan wachten op gepaste afstand van het gesloopte bushokje (glas!) op een bus die mij op tijd naar het werk had moeten brengen. Toen maar opgegeven en met de auto gegaan.
Door constance.blokzijl
Ik heb nog steeds huizenstress. Ik haat in zo’n treintje te zitten waarbij je afhankelijk bent van mensen met datums voor overdracht... Ons maakt de datum geen bal uit; de mensen van wie wij kopen doen nu wat lastiger... zij hadden aangeven het liefst in februari passeren; maar als het eerder moest januari of begin februari was dat wel te overleggen. Onze koper huurt nu een pietluttig huisje voor heel erg veel geld, dus die wil het liefste eind januari in ons huis. Dat snap ik; dat scheelt een maand huur... Contact op genomen met onze verkopers; de mensen van wie zij het weer kochten hadden een camper en vonden het geen probleem om de huisraad op te slaan en rond te gaan toeren in de camper, dus zou geen probleem zijn was gezegd. Komen wij met of de overdracht dan inderdaad misschien naar begin februari kan of nog veel liever half januari, onze koper wil er dan graag in...
Krijgen we te horen; oh maar dat gaat allemaal zo snel, en dan moeten we verhuizen en het huis uit! Euh.... ik weet niet, je hebt de keet verkocht wat dacht je dan???? Oeh ik kan daar zo niet tegen!!! En manlief nog minder...
Afgelopen weekend nog maar eens gesproken met ze en zaadje geplant dat we toch echt half februari de sleutel echt willen.... Moeilijk, moeilijk ze hadden eigenlijk bedacht om 7 februari te verhuizen, en hadden daar toch wel een week voor nodig bla, bla, bla..
Vanmorgen met onze makelaar contact opgenomen dat de datum van passeren 15 februari wordt, niet eerder. Hij zei dat hij dit dus heel vaak hoorde, ik kan daar niet bij. Je verkoopt toch omdat je weg wil/gaat? Ik vermoed dat wij pas in maart in ons nieuwe huis kunnen, dus we kunnen alles 2x vasthouden en ik moet maar eens ff op zoek naar een bungalowtje voor een week of 2 a 3....
Door Angelique
^^Echt...zo'n gelukzalig moment wanneer je met sleutel bij de notaris vertrekt. Voor die tijd sucks alles. Hou vol ::)
Door Eef+Stippels
constance.blokzijl schreef:Ik heb nog steeds huizenstress. Ik haat in zo’n treintje te zitten waarbij je afhankelijk bent van mensen met datums voor overdracht... Ons maakt de datum geen bal uit; de mensen van wie wij kopen doen nu wat lastiger... zij hadden aangeven het liefst in februari passeren; maar als het eerder moest januari of begin februari was dat wel te overleggen. Onze koper huurt nu een pietluttig huisje voor heel erg veel geld, dus die wil het liefste eind januari in ons huis. Dat snap ik; dat scheelt een maand huur... Contact op genomen met onze verkopers; de mensen van wie zij het weer kochten hadden een camper en vonden het geen probleem om de huisraad op te slaan en rond te gaan toeren in de camper, dus zou geen probleem zijn was gezegd. Komen wij met of de overdracht dan inderdaad misschien naar begin februari kan of nog veel liever half januari, onze koper wil er dan graag in...
Krijgen we te horen; oh maar dat gaat allemaal zo snel, en dan moeten we verhuizen en het huis uit! Euh.... ik weet niet, je hebt de keet verkocht wat dacht je dan???? Oeh ik kan daar zo niet tegen!!! En manlief nog minder...
Afgelopen weekend nog maar eens gesproken met ze en zaadje geplant dat we toch echt half februari de sleutel echt willen.... Moeilijk, moeilijk ze hadden eigenlijk bedacht om 7 februari te verhuizen, en hadden daar toch wel een week voor nodig bla, bla, bla..
Vanmorgen met onze makelaar contact opgenomen dat de datum van passeren 15 februari wordt, niet eerder. Hij zei dat hij dit dus heel vaak hoorde, ik kan daar niet bij. Je verkoopt toch omdat je weg wil/gaat? Ik vermoed dat wij pas in maart in ons nieuwe huis kunnen, dus we kunnen alles 2x vasthouden en ik moet maar eens ff op zoek naar een bungalowtje voor een week of 2 a 3....
Verschrikkelijk, dat gedoe :-X

Hier deden de verkopers ook zo moeilijk, terwijl het huis al leeg stond! ::)

Sterkte ermee!
Door constance.blokzijl
Angelique schreef:^^Echt...zo'n gelukzalig moment wanneer je met sleutel bij de notaris vertrekt. Voor die tijd sucks alles. Hou vol ::)
Pfff, ik zal zo blij zijn als die dag komt! Volgende keer koop ik weer nieuw, geen gezeik met verkopers!
Laatst gewijzigd door constance.blokzijl op ma 27 nov 2017, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door constance.blokzijl
Eef+doggies schreef:
Verschrikkelijk, dat gedoe :-X

Hier deden de verkopers ook zo moeilijk, terwijl het huis al leeg stond! ::)

Sterkte ermee!
Stom is dat toch? Helemaal als het leeg staat, waar doen je dan moeilijk over?
De makelaar die wij hebben ken ik nog van vroeger, we hebben samen gevolleybald en dat praat toch ff anders. Die zei al dat veel mensen er toch op een of andere manier moeite mee hebben om afstand te doen van hun huis.
Maar goed, ik leg me er bij neer. Ik moet het maar van de zonnige kant bekijken, 2 of 3 weken in een bungalow op de Veluwe is voor de hondjes niet verkeerd....
Door Eef+Stippels
constance.blokzijl schreef:Stom is dat toch? Helemaal als het leeg staat, waar doen je dan moeilijk over?
De makelaar die wij hebben ken ik nog van vroeger, we hebben samen gevolleybald en dat praat toch ff anders. Die zei al dat veel mensen er toch op een of andere manier moeite mee hebben om afstand te doen van hun huis.
Maar goed, ik leg me er bij neer. Ik moet het maar van de zonnige kant bekijken, 2 of 3 weken in een bungalow op de Veluwe is voor de hondjes niet verkeerd....
Dat is zeker waar! :)
Door dinky89
constance.blokzijl schreef:Pfff, ik zal zo blij zijn als die dag komt! Volgende keer koop ik weer nieuw, geen gezeik met verkopers!
Dan zit je inderdaad niet met verkopers maar wel met onzekere oplevering wat weer zijn eigen problemen kent ;)
Zo heb ik collega die sinds oktober met de vrouw en kinderen in een B&B zit omdat huis nog niet opgeleverd is en de opleveringsdatum steeds verder in de toekomst wordt weg gezet ::) Vroeger ook toekomstig buurmeisje, die hebben uiteindelijk een jaar op vakantiepark gewoond en daarna zijn ze in het nieuwbouwhuis getrokken omdat ze van het vakantiepark af moesten terwijl de woning nog niet helemaal klaar was :-X
Dan is twee a drie weken in een vakantiehuisje nog wel te overzien :biggrin2:
Door Border Bandit
Als je pakketje tussen 15.00 en 18.00 bezorgt gaat worden, hoe laat komt het dan?

Het is inmiddels bijna 19.30.

Zitten de medicijnen voor Bandit in, ik wil ze hebben!!!
Door pike
Dat is goed waardeloos. Heb je geen track&trace zodat je het kan nakijken?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door