Onze buurman is vanavond overleden

Voor hem zelf een verlossing , hij hunkerde naar de dood
Maar voor zijn naasten zo vreselijk verdrietig
De hele buurt is er kapot van
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef:Spannend Constance , ik zal voor je duimen
Onze buurman is vanavond overleden![]()
![]()
constance.blokzijl schreef:Net vanavond onder t sporten! 6 collega’s en een sportinstructeur die allemaal gilden ‘neem nou ohop!!blijft nog ff spannend
Ik denk/hoop dat het wel gaat lukken!
smulpaap schreef:Spannend Constance , ik zal voor je duimenSterkte voor jullie allemaal.
![]()
Kaio schreef: blijft nog ff spannendDe grootste spanning is er af... we hebben een laatste bod gekregen, dus die gaan we morgen accepteren....
constance.blokzijl schreef:De grootste spanning is er af... we hebben een laatste bod gekregen, dus die gaan we morgen accepteren....
Makelaar geappt dat hij die van ons zsm in de verkoop mag gooien.
Ook weer zo’n momentje.... ons fijne huis gaan we uit...
constance.blokzijl schreef:De grootste spanning is er af... we hebben een laatste bod gekregen, dus die gaan we morgen accepteren....Jeej, da's een feestje waard!
Makelaar geappt dat hij die van ons zsm in de verkoop mag gooien.
Ook weer zo’n momentje.... ons fijne huis gaan we uit...
smulpaap schreef:Spannend Constance , ik zal voor je duimenJeetje wat is dat vlug gegaan zeg. Heel verdrietig.
![]()
hannabelgje schreef:Jeetje wat is dat vlug gegaan zeg. Heel verdrietig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
smulpaap schreef:Hij had de moed opgegeven . De frustratie , de ondraaglijke pijn , de wetenschap dat je bent uitbehandeld en een leven te moeten lijden als een kasplant achter de geraniumsDat is ook heel mooi, niet dagelijks bij elkaar over de vloer komen, maar praktische hulp bieden als dat heel erg nodig is...
Er is dus gekozen voor euthanasie . En van de boom van een man was werkelijk niets meer over , hij woog nog 40 kg
Wij hebben afgelopen zaterdag afscheid van hem genomen , het leek een broze oude man
We hebben vandaag met een aantal buren een mooi bloemstuk uitgezocht , dat is hier altijd de gewoonte bij overlijden
En verder veel praktische hulp gegeven , soep koken , boodschappen doen , kindertjes wat afleiding gegeven , dat soort dingen
Het is voor de familie geen doen om heen en weer te reizen , en ze vinden het erg fijn dat hier bij een aantal buren een plek is om te slapen
En het voelt ook fijn , in al die ellende om die mensen bij te kunnen staan . Zijn ouders , het zijn twee gebroken mensen![]()
Gelukkig is dit een buurtje waar dat nog gebeurt , we komen niet dagelijks bij elkaar over de vloer . Maar als er nood is dan zijn we er voor elkaar
En dat zal na de uitvaart nog niet ophouden , buurvrouw staat er straks alleen voor met twee kleine hummels